Terug naar overzicht
Hallo INeswij doen ook geen vermenigvuldigingsdans.Ik zal gewoon bespreken met de DJ dat hij bv zegt: uit sympathie voor het bruidspaar, gelieve allemaal op dansvloer tekomen... en dan een stevig plaatje draaien...
Tja, Inderdaad een goed dansnummertje draaien en iedereen de dansvloer op loodsen.Of de polonaise of kuskesdans als je dat tof vindt. (Ik ben daar niet zo voor maar dat is persoonlijk he en het gaat o het effect)Veel succes!
Heyla,mijn reactie komt een beetje laat, hopelijk nie te laat.Bij mijn neef wilden ze ook niet de traditionele vermenigvuldigingsdans doen.Daarom vroeg de DJ aan de mensen in de zaal om tijdens de openingsdans rond het koppel te staan uit sympathie voor hen.Alle vrienden stonden daar dus en veel fa
Oeps, foutje in mijn vorig berichtje!!Iedreen stond dan rond het paar en vlak na de openingsdans draaide hij dan echte fuifmuziek met veel ambiance.Zo bleef iedereen op de dansvloer en iedereen is er op gebleven!!Veel genot aan jullie huwelijksdag!Nele
wij deden het in samenspraak met de dj.eerst wij,dan ouders en daarna de hele famillie.de rest ging vanzelf.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
Eerst moet je natuurlijk met de ouders dansen, kwestie van respect... Dan moet je echt een knalnummer loslaten! Tip, alle vrouwen jong en oud zijn zot van Nathalia... Een goei swingnummer van haar?Nog een leuke tip: elke slow op mijn trouwfeest zal een openingsdans zijn van iemand aanwezig! Zo verras ik de mensen die me nauw aan het hart liggen!