Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele uitnodiging,jullie mening?

26-5-2010 20:26:14
Hoi allemaal!

Ik zit in een dilemma, ik heb al een hele tijd een origineel idee, Ik wou een uitnodiging, iets speciaal.
Mijn vriend heeft mij ten huwelijks gevraagd in disneyland, en dit jaar komt Princess and the frog uit van disney, ik ben nogal een disney-fan.
Nu wou ik een uitnodiging met op de voorkant, ik die een kikker zoent met een kroontje op, en dan doe je het kaartje open en dan zie je mij en mijn vriend verkleed als prins staan.
ik vond het zelf een heerlijk idee, maar nu ik het zo zie, is het niet te kinderachtig? want het is wel compleet anders he?
jullie mening?

ilona
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 977

Els
26-6-2010
 Meld misbruik26-5-2010 20:30:34

Ik vind het een leuk idee ... Een huwelijk is toch een beetje een sprookje?
Gewoon doen!
Veel succes ermee :-)

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik26-5-2010 20:31:41

Gewoon doen wat je zelf leuk vind! Het is jouw dag!

Als je twijfelt... probeer het eens te tekenen of met foto's die je op internet vindt, zodat je het kan zien zoals het zou zijn.

ilona
27-8-2010
 Meld misbruik26-5-2010 20:35:24

Ik heb het al kant en klaar, mijn ouders zijn fotograaf en mijn petet is tekenaar, dus ze hebben onze hoofden als foto en de rest aangetekent (jurk, kleding van mijn vriend)
en nu ik het zie, ben ik gewoon bang dat anderen het 'kinderachtig' gaan vinden.
en ja...voor mij hoop ik dat mijn huwelijk een sprookje wordt, maar het moet geen disney worden :-)
ben wel blij dat jullie het ook leuk vinden

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik26-5-2010 21:02:06

Het is in ieder geval origineel...

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-5-2010 21:53:32

Als ik zo'n uitnodiging in de bus zou krijgen, ik zou dit echt super vinden en al goesting hebben om naar de trouw te komen :-) Doen zou ik zo zeggen!!

sarah
6-8-2010
 Meld misbruik26-5-2010 22:42:26

lijkt me super!!! gewoon doen, het is namelijk jullie trouw

ilse
9-7-2011
 Meld misbruik26-5-2010 23:04:17

ik ben ook grote disneyfan, dus ik zou het mega mega cool vinden moest ik zo een uitnodiging krijgen!
gewoon doen, echt waar!

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 9:20:06

Amai echt een leuk idee Moesten we niet binnen een week trouwen zou'k het wel weten

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 10:29:57

Ik vind het leuk, maar ik ben dan ook zot van Disney en sprookjes:-)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 10:57:20

weet alleen niet of je vriend het leuk vindt om de kikker te zijn? ;-) Wel een grappig idee verder; is natuurlijk gewoon jullie smaak he. Ik zou het niet doen, maar er zullen vast ook mensen zijn die ons kaartje niet leuk vinden. Zelf kiezen, als jullie het leuk vinden, gewoon doen!

joke
1-8-2009
 Meld misbruik27-5-2010 12:49:08

Hey,

ik vind het een leuk en zeer origineel idee! Je moet gewoon doen waar je zelf zin in hebt mbt jouw trouw.
Als jouw ouders en jouw peter er al zoveel tijd in hebben gestoken, zullen ze waarschijnlijk ook heel teleurgesteld zijn als je het nu nog afblaast...

Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik27-5-2010 13:00:05

Ben zelf ook een grote disneyfan en zou het zeer leuk vinden om zo een uitnodiging in de bus te krijgen! Is origineel en leuk! Gewoon doen zou ik zeggen!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik27-5-2010 14:51:13

Heel leuk idee. Wil eigenlijk dat ontwerpke wel eens zien!
Ik persoonlijk ben iets "traditioneler" (en dus ook onze uitnodigingen) maar ik vind het geweldig om zulke uitnodigingen te ontvangen in mijn bus! Gewoon doen!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik27-5-2010 15:02:37

ik vind jou idee heel leuk... Doen zou ik zeggen....................

ilona
27-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 17:32:01

oooh allemaal super bedankt! echt dankzij jullie ga ik het toch doen! het is echt wel mooi en sprookjesactig geworden, voor wie wil, zal ik hem doormailen :-)

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik29-5-2010 18:30:22

hey ilona, lijkt me erg leuk, onze uitnodiging is wel af, maar mag ik hem toch zien? men zoon is gek van disney, en heb communiekant in verschiet mss kan ik er wel iets mee doen voor zen uitnodigingen of foto dan mei volgend jaar. vandesteene_@msn.com
en geef je dan gelijk men eerlijke mening erover. maar klinkt fantastisch, maar zien oogt beter natuurlijk xxx kristel

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik31-5-2010 18:24:42

hey hey ,
ik wil het ontwerpje anders ook wel eens zien hoor.
je mag het mailen naar : _waikiki_ At live . be

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik2-6-2010 16:49:11

amai !
ik vind het een heel leuk idee , en het ziet er echt fantastisch uit !
ben er echt jaloers op :) mooi gevonden !
je gaat hier zeker succes mee hebben .
ik vind het niet kinderachtig maar sprookjesachtig !

Liesbeth
30-4-2012
 Meld misbruik2-6-2010 21:49:33

Hallo
Het lijkt me een superleuk idee! Ik ben ook nog op zoek naar iets origineels....
Kun je mij de uitnodiging ook eens doorsturen? liesbeth_vanneste@hotmail.com

Dank u!

jelly
3-6-2011
 Meld misbruik17-1-2011 22:32:56

Ik weet dat ik mss laat ben, maar wij hebben ook thema sprookjes op ons huwelijk. Kan je mss de uitnodiging alsnog naar mij doormailen?
Mariella.Adams@telenet.be

alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info