Terug naar overzicht
Klinkt alvast zeeer origineel ! Nog veel succes met de voorbereidingen
Hey Kitty, klinkt idd veelbelovend maar hoe ziet zoiets er dan uit, helemaal af, vooraleer de gasten er iets in schrijven bedoel ik ? En hoe kunnen gasten daarop iets schrijven, bedoel ik ? Met welk programma van 't Kruidvat heb je dan gewerkt ?
Anders moet je je e-mailadres geven en dan zend ik het eens door. Hoogstwaarschijnlijk moet je dan kruidvat programma downloaden maar das direct gebeurd. Ik heb de dikkere versie besteld met echt foto-papier. Zo kunnen gasten er met een foto-stiftje op schrijven. Sommige donkere pagina's zijn voorzien van schrijfvlakken en lichte pagina's kunnen rechtstreeks beschreven worden. Foto's heb ik steeds in zwart-wit gehouden, maar de lay-out is dan wel steeds in een kleurtje. Voorpagina erg sober met een gerbera omdat dit op onze feest terugkomt ook ! Kaft achteraan heb ik nog een afscheidsversje geschreven en de eerste pagina is voorzien van regeltjes die helpen bij het invullen. Ik ben nog al ne gemakkelijke versjesschrijver :) Groetjes Kitty
@Kitty, zal dom zijn van mij, maar geen idee waar je 't over hebt eigenlijk...vraag-foto's?
kitty stuur eens naar mij aub!!! eline@spotdesign.be thx xxx
@Kathleen: een combinatie van foto's en vraagjes :) ipv bierkaartjes en vraagjes @Eline: coming your way :) Laat me weten wat je d'er van vind hé :) x Kitty
Sh*t, heb net gezien dat er een zin door een andere zin loopt! Al goed dat in het boek geschreven mag worden, dan kan ik met rood verbeteren :) x Kitty
mag ik ook dat voorbeeld? kelly.aertgeerts@telenet.be
Hey Kitty, klinkt leuk. Ik wil je voorbeeld ook wel zien. b_liefje@hotmail.com
Hey, Klinkt kei leuk Kan ik ook voorbeeldje krijgen dsurinx@telenet.be Thanks Debs
Hey Kitty, Zou ik ook een voorbeeldje kunnen ontvangen op mijn e-mail: sebastien.de.meyer@telenet.be. Het lijkt mij een heel leuk idee!! Merci Belleke
Hey! Supertof ideetje!!!! 'k Heb al vaak met Kruidvat gewerkt voor fotoboeken van onze vakanties enz Maar dit... 'k had er nooit aan gedacht. Chapeau! Kan je je vb eens doormailen aub? Alvast bedankt! Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen!!! Grts NatalieVandeVeire@hotmail.com
Ook naar mij als het kan :) shiny_starinheaven@hotmail.com thanks!
lijkt me super ! je mag het ook altijd naar mij versturen : nele_verachtert@hotmail.com :) ! bedankt, groetjes!
hey zou je het naar mij ook kunnen door mailen aub? nataja7@hotmail.com
Me 2! Ik ben benieuwd: stridje45@hotmail.com Alvast bedankt!!
Kitty zou je het naar mij ook kunnen mailen. Ben super benieuwd. alvast bedankt karenvannueten@hotmail.com xxx
Heykes, Ik vrees dat het niet goed lukt om door te sturen... Maar als er nog concrete vragen zijn dan beantwoord ik die graag. kitty.bemus@telenet.be Groetjes
heb je gemaild Kitty