Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Carta Rosa trouwkaarten ?

27-5-2010 10:03:52
Hello iedereen,

Ik trouw in augustus 2010 en ik moet dringend mijn trouwkaarten bestellen. Ik heb gisteren, na op vele sites te surfen, een originele trouwkaart gevonden op de website van Carta Rosa.
Ik wilde ernaar toe bellen voor wat info, maar er staat geen telefoonnummer vermeld en heb dan maar info via e-mail aangevraagd.
Heeft er iemand onder jullie ook bij Carta Rosa zijn kaartjes besteld ? Was dit in orde ? Ging dit snel ? Een levering per post, komen de kaartjes dan wel ongehavend toe ?

Wel bedankt voor jullie reacties !

Een bruidje met toch al wat zenuwen....

An

An
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 2057

Tine
18-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 10:25:18

Hey An,

Ik heb mijn kaarten bij Cartarosa besteld en was heel content met het resultaat. Ze vallen goed mee van prijs en over de service heb ik ook niet te klagen.

Alleen alles héél goed nalezen want ik had toch 3 fouten uit de uitnodiging gehaald.

Groetjes en veel succes

An
27-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 10:33:09

Hello Tine,
Bedankt voor de snelle reactie. Je het moet snel gaan... ben met alles eigenlijk wat laat begonnen, maar ja, dat lukt ook hé
Groetjes,
An

Carolien
10-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 11:51:43

Hey An,

Wij hebben ook al ons drukwerk besteld bij Carta Rosa en wij zijn ook zeer tevreden.
Wij zijn wel het drukwerk gaan afhalen bij hun, dus kan niet zeggen of alles heelhuids thuiskomt met de post.

Groetjes,
Carolien

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 11:58:18

Hum, origineel en zulke websites gaan niet samen, dat even vooropgesteld. Leuk en origineel zijn verschillend, maar gezien de tijdsnood, misschien wel beste om te doen. Maar serieus.
Bedoel ik niet grof, maar je er even attent op maken, dat zie je ook als je al binnen 'n uur twee mensen hebt die ook daar besteld hebben, zowat half trouwend Vlaanderen haalt zijn kaarten daar. Dus dat "origineel" toch sterk relativeren, bij gelijkaardig iets, of 't is van hetzelfde, dacht Buromac ofzo, hebben mijn broer en collega krak zelfde gekozen, dachten ook iets leuks en weet ik wat te hebben.
Ik heb tegen geen van beide iets van gezegd omdat dat balen is als je zoiets verneemt, maar ik wou absoluut geen risico en 100% origineel voor onze uitnodiging, een eigen ontwerp dus, da's nog enige zekerheid die je dan hebt.

An
27-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 12:05:01

Hello Kathleen,

Ja, dat geloof ik best hoor dat het niet meer 100% origineel is en ik weet best dat je pas een originele kaart kunt hebben, als je die zelf ontwerpt. Heb dit ook gedaan toen mijn kindjes geboren zijn, maar wilde het nu iets sneller laten gaan.
Ik heb vele sites bezocht en er zijn honderden verschillende kaarten, de kaart die ik bij Carta Rosa zag ik wel alleen op deze site gezien, maar natuurlijk... met enige pech kunnen we dan nog dezelfde kaart hebben dan iemand anders die ook zijn kaarten daar heeft besteld.

Toch bedankt voor je reactie hoor !
Gtjs

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 12:50:40

Mooi, je begrijpt het zoals het bedoeld is, en niet verkeerd. :) Succes in ieder geval!

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 14:16:40

Wij hebben een eigen ontwerp gemaakt en het bij de drukkerij (waar Carta Rosa bij hoort) laten drukken. Wij hebben een weekje moeten wachten, dus echt niet lang en het was allemaal piekfijn in orde.
Ik ben het wel bij hun gaan afhalen....

An
27-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 14:47:28

Hello iedereen,

De kogel is door de kerk... ik heb een bestelling geplaatst bij Carta Rosa. Ben echt benieuwd.
Bedankt voor jullie reacties !
Zijn er trouwens nog die 27 augustus trouwen.
Gtjs
An

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 15:55:34

helaba,

Wij trouwen ook 27/8/2010 en hebben vorige week onze uitnodigingen, menu's en gastenboek in dezelfde stijl bij... jawel, Carta Rosa besteld. Het kaartje dat we gekozen hebben sprong er voor mij meteen tussenuit. Nu zijn we vol spanning het resultaat aan het afwachten. Hopelijk vinden we morgen al iets in de mailbox?
De kaarten zelf ga ik wel ter plaatse ophalen, mijn vertrouwen in de post is niet zo groot...

Bovendien ben ik een naamgenootje maar dan met dubbele n

Van waar ben je?

grtz,
Ann

An
27-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 17:32:14

Hello Ann,

Tof zeg, dat moet lukken. Ik ben nogal laat in gang geschoten, dit omdat we het eerst allemaal in zeer intieme kring gingen vieren. Uiteindelijk hebben we toch besloten om een grote receptie te geven en daarna met een 30tal man nog een avondfeest te doen.

Ik ben van Vlaams-Brabant, meer bepaald van Halle. En jij ?
Tof om ook iemand te ontmoeten via deze site, die dezelfde dag trouwt. We kunnen mss contact houden en elkaar wat informeren.

Groetjes,
An

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik27-5-2010 20:29:01

HalloAn,

Wij hebben ook pas in maart beslist om 27/8 te trouwen. Als ik zo de verhalen lees rijkelijk laat, maar dan moeten we zo lang niet aftellen hé.We trouwen alleen voor de wet maar doen wel een avondfeest voor zo'n 70 mensen. De grootste zaken zijn geregeld: het stadhuis, de feestzaal, de DJ, de fotograaf, mijn kleedje, het kostuum. Nu nog de uitnodigingen afwachten en verzenden en de antwoorden afwachten en dan de tafels schikken.

Groetjes vanuit Gent en veel succes met de verdere voorbereidingen,
Ann

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik28-5-2010 20:20:50

Hey,

Wij hebben onze uitnodiging ook bij Carta Rosa besteld en waren zeer tevreden!
Persoonlijk kan je wel iets zelf ontwerpen en zij helpen je erbij dus ik vind dat wel origineel.
Wij hebben gekozen voor een fotocollage versierd met een bloemenmotief. Zij hebben het verfijnd en volledig ons gedacht op papier gezet.

Groetjes,
Edel

An
27-8-2010
 Meld misbruik28-5-2010 22:21:20

Hello iedereen,

Ondertussen al ons eerste ontwerp binnengekregen. Ben echt benieuwd naar het resultaat op papier.
Ik vind het ook wel een tof concept. Nu alleen het definitieve resultaat afwachten hé.
Gtjs
An

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik1-6-2010 21:44:49

Hé An,

Wij hebben vandaag uiteindelijk ook een eerste ontwerp per mail gekregen. De tekst was ok. Maar wij hebben een kaartje met foto gekozen. Nu was het zo dat de volgens het type kaart die foto nog volledig bewerkt (zoals een gesjabloneerde graffiti) moest worden maar dat was dus helemaal niet gebeurd. Enfin, het is pas een eerste proef maar ik ben toch wel een beetje (veel) teleurgesteld...

Volgende proef beter zeker?

Veel groetjes,
Ann

An
27-8-2010
 Meld misbruik2-6-2010 13:06:18

Hello Ann,

Ja wij hadden geen foto, dus daarvan kan ik niet echt iets zeggen. Wij hebben twee keer iets van de tekst aangepast en nu is alles in orde voor ons.
Ben eens benieuwd als ik alles met de post zal toegestuurd krijgen.
De mensen waren wel zeer vriendelijk, dus ik denk dat het ook bij jou wel in orde zal zijn de volgende keer. Laat maar iets weten hé.

Tot de volgende !

An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info