Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafel namen en ... eindelijk officieel verloofd!!

27-5-2010 13:10:23
Na bijna 2 jaar samen te zijn en nadat ons hele huwelijk bijna compleet vast staat, heeft mijn vriend mij officieel ten huwelijk gevraagd ... er waren blijkbaar beetje probs met de ring :-)

Maar het is nu zover ... hij hangt te schitteren aan mijn vinger!
In augustus trouwen we ... maar mijn grote probleem is nog steeds dat ik niet weet hoe ik mijn tafels moet noemen.

Ik heb hier al veel gelezen over prentjes en dergelijke, ... maar ik vind niets ....

Hij heeft me ten huwelijk gevraagd in een cesna vliegtuigje toen we over ons huis vlogen op 300m hoogte ... super romantisch vond ik het! Misschien kan ik daar iets mee doen?

Heeft iemand ideetjes?

Nog veel plan-plezier!
Groetjes,
Ellen

Ellen
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 935

julie
28-5-2011
 Meld misbruik27-5-2010 13:16:43

Ja gewoon verschillende types van vliegtuigen. En dan kleine kaartjes met een afbeelding er op van dat type vliegtuig en de naam van de genodigde en op tafel grote kaarten in kleur.
Je kan ze eventueel in een grote glasen vaas steken waar er ook nog snoep in zit...

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 20:11:31

Ik heb ook geen tafelnamen gevonden..

Dus heb ik gewoon nummers op papier gezet en ons logo die we laten ontwerpen hebben op de achtergrond.

even mooi :o)

grtjs

delphine

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 20:11:37

Ik heb ook geen tafelnamen gevonden..

Dus heb ik gewoon nummers op papier gezet en ons logo die we laten ontwerpen hebben op de achtergrond.

even mooi :o)

grtjs

delphine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...