TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
20-5-2006
|
23-1-2006 16:23:06
Hoi,
ik mag pas voor de 2e keer gaan passen in februari en ik kijk er écht naar uit. Ik kijk af en toe eens naar een foto van mijn kleed op internet, maar het is toch helemaal anders als je het zelf aan hebt hè.
En inderdaad, op dit moment ken ik ook niets wat leuker is dan dingen van de to do lijst schrappen, we zijn iedere keer geruster dat we er gaan geraken. Vooral mijn vried zou al eens in paniek durven schieten! Afin, we hebben nog wel even, maar ik denk dat 20 mei er toch rap zal zijn.
In ieder geval nog veel plezier met jullie voorbereidingen en natuurlijk heel veel geluk, liefde en mooi weer op jullie dag!!
Groetjes, Sandra 20-05-2006
|
|
Els
1-4-2006
|
23-1-2006 16:40:03
Hey,
wij trouwen een drietal weekjes na jou en de stress begint toch ook wel toe te slaan hoor... onze uitnodigingen gaan vanavond binnen om te kopiëren, en dan is het echt menens, ik bedoel, dan is het nog eens dubbel zo officieel ;-) en ook wij hebben heel wat to do's, we zijn volop bezig met ons appartementje in te richten, mijn moeder moet nog voor haar kleren gaan,... ach ja, het zal er wel rap genoeg zijn en dan gewoon genieten hé!!
groetjes en smakelijk voor je brood met water hé ;-)
Els 1-4-06
|
|
Vicky
9-9-2006
|
24-1-2006 8:43:07
Dag Sylvie
Geniet er maar met volle teugen van. Ik kijk ook al uit naar die laatste 4 maanden waarin er veel te doen valt. Ik mag pas terug gaan passen op 20/06, en heb mijn kleedje in november gekocht, ik kijk ook soms op de website, maar denk toch dat het in't echt mooier is.
Voor ons is't nu nog 228 dagen(7,5 maanden), en eindelijk, na enkele stille maanden zijn er terug zo wat dingen die ik kan doen.
Nog veel plezier hé
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|