Terug naar overzicht
Hoi Stephanie, voor de regio A'pen weet ik het niet direct, maar bij de Koekjesfee vind je alleszins zeeeeeeer prachtige taarten, helemaal in samenspraak met de bakster. Je moet maar eens naar de website gaan kijken. www.dekoekjesfee.be Groetjes!Jolien
hey,bij ons maakt de traiteur van de zaal dit voor ons!misschien kan je dat bij jou ook eens vragen!grtjs jessie
Idem dito, ik wou zeggen Koekjesfee
Wij wouden ook zo'n taart en hebben ons goesting gevonden in Le Petit Gateau, echt prachtig met verdiepingen, mooie kleuren naar wens, niet zo ver van Antwerpen... http://www.petitgateau.be/ Het is een beginnende zaak dus niet zo duur en je mag de smaken ginder proeven om te kunnen kiezen...
Maken de meeste banketbakkers dat niet? Je kan altijd eens informeren he?
als er een bakker is die de heerlijkste taarten van heel België maakt is het manus wel. Die is in Brasschaat en nog ergens bij Antwerpen, en ik maak er zelfs een omweg voor uit Gent :) hun taarten zijn echte prachtstukjes en overheerlijk erbij. www.patisserie manus.be
In St-Niklaas heb je bakker Wim: http://www.bakkerijwim.be/huwelijk-jubileum.htm
Kijk ook eens op het forum van deze website: www.detaartenfee.be .. Daar kan zeker ook wel iemand je verder helpen! Er staan heel wat mooie dingen te bewonderen ;)
Wij vonden alvast via de taartenfee een mevrouw die onze taart wil bakken en hiermee dolgelukkig is omdat ze eens een megagrote kan bakken :) x Kitty
petit gateau! veel goedkoper als de koekjesfee en wij vonden het véél lekkerder!
Ik zou ook eens kijken op het forum van de Taartenfee. Ben zelf ook een beetje een hobbybakker en de eer om een mooie huwelijkstaart te maken is toch wel wat :) De koekjesfee maakt inderdaad héél mooie dingen, maar ik vind ze zelf ook nogal duur (8,5€/pp voor bruidstaart) en je moet je taart ook nog zelf gaan halen in Hasselt als het voor minder dan 100 pers is, anders rekent ze 30 cent per km aan. Mooie taarten hebben blijkbaar hun prijs :) Moest je niemand vinden mag je mij ook altijd een privebericht sturen en kunnen we eens uitdokteren of ik je niet kan helpen (aantal personen, datum,...) , ik ben zelf van omgeving antwerpen..
he kiki hebje andere ideeen, ik heb een bakker hier die men bruidstaart wil maken voor 1,5 per persoon, model dat ik wil staat op elkaar soort piramide vorm van vierkante of ronde taarten, maar hij heeft schrik dat ze gaan inzakken op elkaar omdat er geen staander tussen zit. ik heb heel wat modellen gevonden via internet die ons aanstaan, maar wij zoeken dus een vorm die onze bakker zou kunnen gebruiken voor onze taart op te maken niet van de klasssieke staanders vandesteene_@msn.com mag je altijd emailen
del rey in antwerpen maakt die ookmaar zal waarschijnlijk niet zo goedkoop zijn