Carolina
1-8-2009
|
27-5-2010 17:23:51
Kan je zelf niks regelen met enkele vriendinnen. Vorig jaar ben ik en een vriendin getrouwd. Eerst mijn vriendin, daar heb ik de avond voor geregeld. Daarna voor de mijne heb ik ook (een deel dan) zelf geregeld. Niet de normale gang van zaken maar anders was't bij mij ook noppes geweest hoor. Wij hebben geen 'wilde' avonden gehad.
Eerst workshop zilverklei/kralenjuweel dan bowling en goe eten en dan nog ene gaan drinken. Geen opdrachten ofzo, een beetje versiering das al. Maar wel leuk.
Ik zou toch eens polsen. Als is't maar ergens gaan eten ofzo. Je bent toch eens weg geweest.
groetjes, Carolina
|
|
Deborah
17-7-2010
|
27-5-2010 17:24:46
Hier ook geen vrijgezellenavond... Och ja, uiteindelijk komt het er op neer dat je eens een avond zot doet, kan je op een andere keer ook doen hé :-) Niet jammer vinden en uitkijken naar je huwelijk, doen wij ook!
Groetjes
Deborah
|
|
Bie
10-7-2010
|
27-5-2010 17:46:30
Hoi,
Je hebt een getuige. Vraag aan haar/hem om toch nog iets in elkaar te steken. Volgens traditie moet deze persoon dat ook doen. Bij ons gaan beide getuigen de avond organiseren. Toch maar eens vragen aan hem/haar dat hij dat niet wil doen.
Groetjes
|
|
Els
26-6-2010
|
27-5-2010 18:06:42
Ja idd, heb een getuige, maar is mijn zus en zij is een echte huismus!
Zet nooit een stap buiten, ook al is ze maar 22 ...
Is dus zeker niet de aangewezen persoon!
Pffff, geen dus :-)
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
27-5-2010 18:21:47
Hey Els,
bij ons zag het er, door examens en verhuis van onze getuigen ook even naar uit dat we geen vrijgezellen zouden hebben. we hoeven ook niks superspectaculairs, maar willen toch graag iets doen...
Nu hebben we voorgesteld dat wij iets zoeken om 's avonds te doen, en dat zij verder kijken, samen met de mensen die uitgenodigd zijn, om overdag iets te doen.
Misschien is dat voor jou ook een optie?
groetjes,
Karolien
|
|
Sabine
2-7-2010
|
27-5-2010 18:22:20
Hey,
Ook ik heb geen vrijgezelleavond.
Normaal zorgt de getuige daar voor en mijn zus denkt daar niet aan.Ik ben ook niet van plan om het haar te vragen.
Groetjes
|
|
Fredie
26-6-2010
|
27-5-2010 18:24:43
Volledig eens met Deborah. Zo'n vrijgezellenavond kan heel leuk zijn maar kan ook enorm tegenvallen. Bij ons is er ook geen vrijgezellenavond (en je moest eens weten hoe blij wij daarom zijn !) dus doen we een "vrijgezellige avond" samen met 2 andere koppels die we echt heel erg appreciëren. Het wordt een leuk restaurant-avondje voor ons !
|
|
Véronique
31-7-2009
|
27-5-2010 18:46:16
Ik heb dat zelf aan één van mijn vriendinnen gevraagd om die ineen te steken.
Ik zou het supererg gevonden hebben om er géén te hebben! Ik heb al héél wat fijne vrijgezellenavonden meegemaakt, dus wou er absoluut zelf ook ééntje!
|
|
Kelly
18-6-2010
|
27-5-2010 18:50:56
Hoi Els,
Het is nog niet te laat zou ik zeggen.
Ik zou gewoon bij je vriend of zus is laten vallen dat je dat toch niet wil laten passeren.
Je vriend kan dan misschien is met je zus praten om er eentje te organiseren.
Ofwel geef je gewoon een lijstje met contactdetails aan je zus en zeg je die mensen had ik er graag bij. Duidelijk lijkt me. Je hoeft daarvoor geen belachelijke dingen te doen he.
Gewoon leuk iets gaan eten en daarna een dansje placeren.
Voor mijn vrijgezelle zijn we naar De Kaai geweest in Antwerpen. Super lekker eten en daarna wordt het een danscafe, echt de moeite.
Ik zou er toch maar is over nadenken, zou jammer zijn om spijt te hebben als het echt te laat is. Veel succes x
|
|
Lieve
26-6-2010
|
27-5-2010 18:51:07
Misschien moet je het rechtstreeks vragen aan iemand. Misschien weten ze gewoon ook niet van elkaar dat er niemand is die dat doet. Maar als je niet laat blijken dat je er een wil, mag je hen er ook niet op aankijken he :) Gewoon laten vallen bij een vriendin dat je het jammer vindt dat er geen vrijgezellen voor je wordt georganiseerd. :) Ps: ik trouw op dezelfde dag. Ben al keinerveus!
|
|
Tina
11-9-2010
|
27-5-2010 19:19:02
Ik heb aan mijn beste vriendin gevraagd of ze mijn vrijgezelle wil organiseren. Zij wilde dit doen en dan heb ik haar een lijstje met contactgegevens bezorgt van de personen die ik er graag bij wilde. Misschien toch eens rondvragen. Of eventueel met je zus en nog enkele een dagje naar een sauna of zo gaan en nadien iets gaan eten.
|
|
Sarah
11-12-2010
|
27-5-2010 19:41:25
Dag Els,
Het is vast niet makkelijk, maar ik zou het toch aan iemand vragen om er een in elkaar te steken. Je kan misschien zelf al een datum zoeken en aan de rest de activiteit laten. Of je kan het samen met je zus in elkaar steken.
Ik zou het reuze jammer voor je vinden moest je hierover altijd spijt blijven hebben. En het feit dat je dit hier post lijkt me er toch op te wijzen dat je het heel graag wil.
Sauna, een etentje, een avondje kermis, een drink geven samen met je bruidegom... Het zijn al een aantal tips.
Veel succes en "doe maar eens goed zot" joh!
|
|
Ife
15-7-2011
|
27-5-2010 19:47:01
Dag Els,
Wij houden ook geen 'klassieke' vrijgezellen hoor.
Mijn vriend en ik gaan de vrijgezellen samen vieren met wat vrienden. Onze vriendenkring is toch grotendeels gemeenschappelijk, dus is het leuker zo.
Trouwens, ik denk dat als je aan de mensen die je uitnodigt laat weten dat het voor je vrijgezellen is, ze ook wel een extra inspanning doen om iets speciaals te doen? (misschien ijle hoop van mij :D)
|
|
Karmen
29-5-2010
|
27-5-2010 20:08:56
Bij mijn verloofde was het ook het geval dat zijn getuige/broer het niet zag zitten dit te organiseren, & de mijne zat daar ook wel mee in zijn maag. Dus heb ik het lot een beetje geholpen & stiekem één van zijn vrienden gevraagd dit te organiseren! & naar wat ik ervan gehoord heb was het een avond om niet gauw te vergeten! ;) Ik zou dit niet zomaar opgeven, als ik jou was!
|
|
inge
15-4-2011
|
27-5-2010 22:15:59
Ik heb ook overal wel vriendinnen, maar niet 1 beste. Ik heb aan 3 vriendinnen gevraagd dit samen te regelen, eentje van op de kampen, eentje is collega, en met de laatste ga ik uit. Daardoor hoop ik de ideale mix te hebben. Ik geef hen ook een lijst met namen. Heb het zelf gevraagd, maar absoluut geen spijt van... (Alle, zeg ik nu, wacht tot dan ;) )
|
|
lesley
12-6-2010
|
28-5-2010 8:13:12
hey ik heb mijn vrijgezellen voor het grootste deel zelf geregeld en het is deze avond dat we antwerpen onveilig gaan maken. mss ben je uit de buurt en kan je mee komen vieren
|
|
Annelies
2-10-2010
|
28-5-2010 8:55:54
Hey Els,
Bij mij is mijn zus het in elkaar aan het boksen en heeft alle adressen van mijn vriendinnen gevraagd die ik er bij zou willen. Ik heb ook niet één beste vriendin en ik weet ook niet of er eentje het initiatief ging genomen hebben. Leve mijn zussie.
|
|
Laura
14-5-2011
|
28-5-2010 15:00:18
ik heb een beetje het omgekeerde probleem: ik heb wel een beste vriendin, maar niet zo veel 'vriendinnen'. Onze vriendengroep bestaat voornamelijk uit mannen, en zij gaan een heus vrijgezelle-WEEKEND organiseren voor mijn vriend. Dat is toch een beetje te veel van het goeie voor mij :-)
|
|
Laura
14-5-2011
|
28-5-2010 15:01:15
ik heb een beetje het omgekeerde probleem: ik heb wel een beste vriendin, maar niet zo veel 'vriendinnen'. Onze vriendengroep bestaat voornamelijk uit mannen, en zij gaan een heus vrijgezelle-WEEKEND organiseren voor mijn vriend. Dat is toch een beetje te veel van het goeie voor mij :-)
Maar ik weet dus niet goed wie ik er bij moet vragen voor mijn vrijgezelle. Misschien trek ik er wel alleen op uit met mijn beste vriendin!
|
|
kristel
20-10-2010
|
29-5-2010 17:19:19
hier ook geen
bij ons wettelijk huwelijk 10 jr geleden niet geen spijt van gehad
en bij ons kerkelijk huwelijk nu 10 jr later zeker niet, we blijven beide thuis met onze kinderen
|
|
Jessica
5-11-2010
|
30-5-2010 23:00:42
Hey,
Ik heb mijn beste vriendin waar ik heel mijn schooltijd mee versleten heb als getuige. Zij eiste dadelijk de vrijgezelle op om te organiseren. Maar ik kan mijn vriendinnen echt op 1 hand tellen. Bovendien ben ik zwaar teleurgesteld in mijn zogenaamde 'vriendinnen'...ofwel worden ze heel erg opdringerig, ofwel zijn ze niet echt blij voor mij maar vooral jaloers! Dus ja...men leert zijn vriendinnen niet alleen in slechte maar ook in goede tijden kennen!
Daarom ben ik nu zwaar aan het twijfelen om voor enkele mensen een vrijgezelle te doen. Ik vind het persoonlijk ook niet zo heel belangrijk, de voorbereidingen samen met familie en getuige zijn zeker zo leuk! En...dit forum natuurlijk! ;-)
|
|