TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
26-6-2010
|
27-5-2010 17:07:04
Welke regio?
|
|
Inge
17-9-2011
|
27-5-2010 17:09:52
Oei kheb dit weer gewist,wij wonen in westvlaanderen,maar mijn ouders in oostvlaanderen(zulte)dus rond deze regio's
|
|
Els
26-6-2010
|
27-5-2010 17:15:48
Ben dit weekend naar een feest geweest in Roeselare (Fabriekspand), daar kan je zelf traiteur kiezen was dik in orde!
Geef mijn feest zelf in Dendermonde, is een beetje ver van Zulte.
|
|
Bart
|
27-5-2010 17:27:56
Veel hangt natuurlijk af van het aantal personen dat je uitnodigt maar volgende zalen zijn zeker de moeite om eens langs te gaan.
-Caipirhina (zeer kindvriendelijk) en Roskam in Merelbeke
-Pauwkenshof te Destelbergen
-Coninckxdonck in Gentbrugge
-Zevensterre in Laarne
-Loozen Boer in Lochristi
-Breughel in Beervelde
-Salons Debaere in Maldegem
-Nog vele andere maar eigenlijk zijn er niet echt veel zalen met een plaats voor de kindjes.
Er zijn echter wel verschillende zalen die een ruimte zoals receptie-ruimte ter beschikking stellen om een bedje te plaatsen.
In "Pauwkenshof durven ze dit soms te doen op de verdieping boven de bar als je groep niet te groot is.Dit is dan wel in hetzelfde deel van de zaal maar toch een pak stiller dan beneden waar de dansvloer is.
|
|
nathalie
2-7-2010
|
27-5-2010 17:31:58
Hallo,
Wij hebben deze week Goed Ten Houte vastgelegd!!
Zeeer kindvriendelijk heb dat nog nie gezien ergens,speeltuin,diertjes zwembad speelzolder waar ze mogen slapen ook.Ons gasten nemen ook hun slaapzak mee.
Dit was voor ons toch vereiste kindvriendelijkheid want vele zalen hebben geen voorzieningen voor kinderen,en aangezien er 8 kidneren op ons feest zijn was dat toch nodig!!
|
|
Inge
17-9-2011
|
27-5-2010 18:10:41
@Nathalie,
Even op de site gesurft vann goed ten houte,ziet er idd wel intressant uit en die kindvriendelijkheid is er idd.
Maar vind nergens terug voor welk aantal personen die feestzaal is,zou jij dit weten?
We zitten namelijk ook met een grote familie(mijn ouders beiden met 8,mijn vriend zijn ouders 1met 8,de andere met 4 maar zijn ouders zijn gescheiden dus nog stiefouders en stiefbroers en zus)
En als je er dan nog eens wat vrienden bijrekend
groetjes
|
|
Jeleen
3-7-2010
|
28-5-2010 11:01:14
Hej,
Wij geven ons feest in telande, Tiegem
Heel kindvriendelijk, speelplein, springkasteel, diertjes in de mooie tuin...
Ook wij hebben een dochtertje (4jaar) en mag daar slapen, zaaltje er naast, wel reisbedje zelf mee brengen...
|
|
dave
|
14-6-2010 19:56:47
ik kan een zaal aanbieden regio west vlaanderen ingelmunster
mail gerust
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|