Terug naar overzicht
Ik weet het ook niet zo maar ik zou bv. rekening houden met hoe lang ze moeten werken. Als het jeugd is lijkt mij 10 euro per uur of 50 à 75 euro al een schoon bijverdienste voor nen avond. Allé, mag eigenlijk niet hé?!? Ik zoek er ook nog, niet meer voor onze trouw maar voor een vat/feest dat ik samen met m'n ventje geef voor onze verjaardag (30 en 40 jaar) groetjes, Carolina
10 à 15 euro per uur per persoon lijkt me redelijk en niet beledigend.
ik zou eerder een 65 euro (middenweg) voor ganse avond nemen... want 10 euro per uur, dna zit je al gauw aan 80 euro per persoon, voor die centen heb je al echte getrainde garcons.. wij betalen 12 euro per uur per persoon aan echte garcons, die ook op het einde helpen opruimen en al...
Ik heb tot vorig jaar zelf bij de scouts gezeten en wij waren blij als we voor 7 of 8 euro per uur per persoon ergens mochten gaan helpen hoor! Je kan nog altijd zeggen de uren na 00u vb worden 10 euro per uur. Meer is altijd welkom natuurlijk maar met zo een bedrag zullen ze zeker tevreden zijn. Groetjes
@Rafa, als alles erin zit, heb jij goedkope garcons, weekend- en nachttarief meegerekend en sociale lasten, evt. BTW als 't via bedrijf gaat.
10 euro is echt veel hoor. Reken eens uit wat jij netto per uur verdient, het zal waarschijnlijk nog niet eens zo veel zijn. Denk dat 7 à 8 euro al heel mooi is. Ondertussen zitten die mannen toch ook in de ambiance!
@ Annelies en Rafa, jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk! Inderdaad een 65 euro komt neer op zo'n 8 euro per uur. (van 19u tot 3u of van 20u tot 4u) Maar Rafa, die getrainde garcons das toch niet in't wit?!? Want dan hebben die maar een miezerig preeke. groetjes, Carolina