Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jeugdbeweging als hulp op avondfeest...

  27-5-2010 18:29:36
Dag bruidjes,

ik zal maar met de deur in huis vallen,

over een kleine 30 dagen is onze grote dag daar, aangezien we geen groot budget hebben zijn we er al in geslaagd redelijk wat uit te sparen, zo is ons feest in een parochiezaal, de fotograaf is een oom etc.
nu had ik nog tappers nodig voor de trouwfuif en daarvoor heb ik (na wat rondkijken op dit forum) de plaatselijke chiro hierover gemaild, zij vragen nu hoeveel ik hen zou betalen (wat ik normaal vind) maar hoeveel zou ik hen moeten betalen?
ik heb er geen idee van wat voor die mannen een redelijke/royale prijs is, en ik wil ze zeker niet tegen de schenen stampen met een laag bedrag :-s

zijn er nog bruidjes die de lokale jeugdbeweging al eens ingeschakeld hebben? iemand die kan helpen????

groetjes,

An

An
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 989


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik27-5-2010 20:13:21

Ik weet het ook niet zo maar ik zou bv. rekening houden met hoe lang ze moeten werken. Als het jeugd is lijkt mij 10 euro per uur of 50 à 75 euro al een schoon bijverdienste voor nen avond. Allé, mag eigenlijk niet hé?!?

Ik zoek er ook nog, niet meer voor onze trouw maar voor een vat/feest dat ik samen met m'n ventje geef voor onze verjaardag (30 en 40 jaar)

groetjes, Carolina



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 20:22:10

10 à 15 euro per uur per persoon lijkt me redelijk en niet beledigend.



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik27-5-2010 20:36:55

ik zou eerder een 65 euro (middenweg) voor ganse avond nemen... want 10 euro per uur, dna zit je al gauw aan 80 euro per persoon, voor die centen heb je al echte getrainde garcons.. wij betalen 12 euro per uur per persoon aan echte garcons, die ook op het einde helpen opruimen en al...



Shari
11-9-2010
 Meld misbruik27-5-2010 22:49:14

Ik heb tot vorig jaar zelf bij de scouts gezeten en wij waren blij als we voor 7 of 8 euro per uur per persoon ergens mochten gaan helpen hoor!

Je kan nog altijd zeggen de uren na 00u vb worden 10 euro per uur.

Meer is altijd welkom natuurlijk maar met zo een bedrag zullen ze zeker tevreden zijn.

Groetjes





Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 22:53:58

@Rafa, als alles erin zit, heb jij goedkope garcons, weekend- en nachttarief meegerekend en sociale lasten, evt. BTW als 't via bedrijf gaat.



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik28-5-2010 8:52:31

10 euro is echt veel hoor. Reken eens uit wat jij netto per uur verdient, het zal waarschijnlijk nog niet eens zo veel zijn. Denk dat 7 à 8 euro al heel mooi is. Ondertussen zitten die mannen toch ook in de ambiance!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-5-2010 13:50:07

@ Annelies en Rafa, jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk! Inderdaad een 65 euro komt neer op zo'n 8 euro per uur. (van 19u tot 3u of van 20u tot 4u)

Maar Rafa, die getrainde garcons das toch niet in't wit?!? Want dan hebben die maar een miezerig preeke.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...