Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tenerife - huwelijksreis

27-5-2010 18:45:23
Wij willen graag op huwelijksreis gaan in het herfstverlof ( 1 november ) samen met onze 2 kindjes . Om het budgetvriendelijk te houden hadden we gedacht aan Tenerife .
Iemand hier ervaringen mee rond die periode wat betreft weer enz . ?

wendy
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1379

Tinka

Meld misbruik27-5-2010 20:33:01

Beste,

wij gingen onlangs naar Tenerife met 2 kindjes (1 en 3 jaar). Het is 4u30 minuten vliegen. Je moet zo snel mogelijk tickets boeken of wachten tot de laatste week voor je vertrek. Je kan ook best via andere luchthaven dan Brussel vliegen. Wij sliepen 1 nacht in Charleroi, konden onze auto achterlaten op een beveiligde parking. Dan met de taxi naar de luchthaven (1O min). Echt honderden euro uitgespaard en was echt super hotel voor 100 euro, iedereen incl.Tenerife zelf heeft een heerlijk klimaat voor kinderen. Wij huurden een app, dus geen hotel. We huurden ook een auto. Ik kan je wel een aantal adressen bezorgen. Het is meestal mooi weer. Het kan bewolkt starten maar je zal de zon en de warmte zeker kunnen voelen. Er is ook een super tof dierenpark. Echt PRACHTIG! Tenerife is echt top, wij gaan zeker terug! Je moet gewoon de juiste plekje op het eiland weten te vinden! Meer info nodig? tinkatinkelbel@hotmail.com

Reinhilda

Meld misbruik27-5-2010 21:13:02

Beste,

Tenerife is een eiland dat ontstaan is uit een vulkaan. Het eiland is helemaal begroeid met cactussen. Het enige wat Tenerife te bieden heeft is de zon en handel. Het stikt er dus van de winkeltjes. Het eiland is heel proper. De mensen zijn er heel vriendelijk en de zon is er meestal van de partij vanaf de maand mei begint daar de zomer : heel warm dus. Ik vrees als je in november naar Tenerife gaat dat je niet gaat krijgen wat je verwacht. Het is echter nooit koud maar ook geen zomer.
Mijn inziens zijn er veel mooiere plekken op deze wereld. Als je echter naar de zon wil zul je in november een verdere bestemming moeten kiezen. Verder naar de evenaar toe. Kijk even op de wereldkaart en dan zul je zien dat Tenerife niet zo ver van Spanje ligt.

wendy
4-9-2010
 Meld misbruik27-5-2010 22:31:44

Ik heb deze avond al heel wat gegoogeld met als bestemming Tenerife , maar kwam vrij vaak tegen" bewolkt " en de natste maanden zijn november en december .

Aangezien we met kinderen zitten waarvan 1 schoolplichtig hebben we maar 1 week dat we kunnen gaan tijdens de herfstvakantie dan . De kleinste is nog maar 20 maanden dus zou daar niet heel lang mee in het vliegtuig willen zitten dus verder naar de evenaar is niet echt een optie.

Ik denk dat ik maar eens ga horen bij het reisbureau wat de opties zijn , en dat we anders ons reisje zullen moeten uitstellen naar volgend jaar spijtig genoeg , dan in de paasvakantie ofzo .

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik28-5-2010 8:00:29

Hoi!

Mijn schoonouders hebben net een appartement in Tenerife gekocht. Helemaal in het zuiden. Volgens hen is het daar het hele jaar door mooi weer. Wij zouden er in december naartoe gaan en je kan er volgens hen nog altijd in tshirt rondlopen!

Tinka

Meld misbruik28-5-2010 11:14:21

Hoi allemaal,

heel de winter gaan er Belgen naar daar voor het klimaat en voor hun gewrichten. Ze gaan er overwinteren. Ze zien dan ook kakbruin. Als het er zo slecht zou zijn dan zitten ze er toch niet in de winter hé!?????
Het hangt er inderdaad vanaf van wat je van een vakantie verwacht. Wij zochten rust en wat leuke uitstapjes met de kinderen. Je kan er echt wel een weekje goed doorbrengen maar je moet het goed organiseren. Uitzoeken waar de zandstranden zijn, de speeltuinen, het dierenpark,...Je zal tijd te kort komen om alle leuke dingen te doen. Geloof me, verder vliegen moet je echt niet doen. 4 uur is nog net te doen maar verder zou ik nooit gaan onder de 3 jaar. Ik was echt kapot na de vlucht.

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 13:36:07

Ikzelf heb 2 jaar gewoond en gewerkt op tenerife - het is daar inderdaad het hele jaar door mooi weer !! rond de kerstperiode niet zoals in de zomerperiode wel te verstaan maar wel gewoon mooi weer !!! T-shirt weer dus... Maar frisser als in de zomer...

Een hotel dat zeker aan te raden is daar is Jardinnes de Nivaria.. Héél erg mooi en héél lekker eten !!!

Succes
Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums