Terug naar overzicht
Goedkope rozen vragen en de blaadjes eraf trekken lijkt mij het gemakkelijkste. Als je een klein boeketje hebt, daar komen al veel blaadjes af hoor. groetjes, Carolina
Beste, Kijk maar even op internet. Je kan blaadjes komen die droog gevroren zijn. Dit zijn echte blaadjes.
http://www.rozenblaadjeswinkel.nl/verse-rozenblaadjes-bij-een-uitvaart Hier heb je er, link is wat droevig alzo, maar waarvoor jij ze gebruikt, maakt niet uit. Maar gedroogd lijkt mij even afbreekbaar, niet?
Beste, Wij mogen geen rijst ed gooien aan de kerk. Een alternatief volgens de pastoor waren bloemblaadjes/rozenblaadjes. Als je bij je bloemist langs gaat kan die meestal wel niet meer verkoopbare rozen aanbieden of roosjes op korte stengel (die zijn meestal niet zo duur). Met 1 draai aan het kopje kan je elke roos onthoofden en heb je meer dan een handvol blaadjes.Als je bloemist de blaadjes voorziet is de kans kleiner dat ze verkleuren want de kans is klein dat je de dag zelf tijd hebt om zelf blaadjes te gaan plukken. Gevriesdroogde blaadjes zijn ook een optie maar redelijk duur. Er bestaat ook confetti in bloemblaadjes en hartjesvorm die wateroplosbaar is. Na 1 regenbui is er niets meer van te zien en is ook milieuvriendelijk heb ik gehoord.. Veel succes met je zoektocht.
he, vriendin van mij heeft ook rozenblaadjes aan de kerk gestrooid, de dag voordien heeft ze gewwon 2 bosjes rozen in de aldi gekocht en af geplukt. kostprijs dacht 5 euro. groetjes
Bedankt voor die link van gevriesdroogde blaadjes. We zijn al gaan navragen bij de bloemist en zou rond €65 komen. Dus zeker goede tips hier.
gevriesdroogde bloemblaadjes zijn vrij prijzig, onze pastoor heeft liever geen echte bloemblaadjes daar deze plekken afgeven op de rode loper en dan extra kosten in rekening worden gebracht voor kuisen, als je toch echte wiltja in de aldi boeketjes halen is vele goedkoper dan in bloemistwinkel wij gaan voor bloemblaadjes in de ava, in de kleuren van ons kledij, paarse en nemen ecru erbij omdat er geen grijze zijn
Hallo Lieve, bij Het Bruidsparadijs te Merksem heb je een heel ruime keuze in echte gevriesdroogde bloemblaadjes, papieren bloemblaadjes, papieren hartjes om te strooien, ... De gevriesdroogde zijn juist opnieuw binnengekomen in wel +/- 7 verschillende kleuren. Nog veel succes met de voorbereidingen! Marita www.bruidsparadijs.be