Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbrieven zijn klaar!!!

27-5-2010 21:23:43
Hey!!!

Super leuk nieuws! Onze trouwbrieven zijn klaar, maar we zijn ze nog niet gaan ophalen. Geen tijd é, zoveel werk.
We zijn sinds gisteren ook onze enveloppes aan het schrijven, al 30 van de 180 geschreven!!! En ik, ik mag niet helpen want ik heb echt een kattengeschrift. Hihi...
Natuurlijk als we een paar dagen kunnen schrijven, zou het binnen 5 dagen (theoretisch) kunnen in orde zijn. EN kunnen we theoretisch beginnen uitdelen. Langs een kant wil ik er zo snel mogelijk mee beginnen, kijkend naar verlof periode enzo, maar langs de andere kant het is nog meer dan 100 dagen voor we trouwen... 11/09/10
Wat denken jullie? Binnen dit en 3weken beginnen met uitdelen of toch wat langer wachten, ongeveer begin juni?

Merci alvast!
Astrid
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Astrid
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1668

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-5-2010 23:37:57

IK zou langer wachten, het is wel nog erg lang, wetende dat je normaliter op de helft van 100 dagen ongeveer alles net hebt uitgedeeld.
Die vakantie maakt volgens mij geen verschil, die ligt dan nu toch al vast en jullie trouwen niet bepaald in vakantieperiode. Velen gaan ook geen hele maand op vakantie, dus normaal gezien zullen ze jullie kaartje ruim op tijd ontvangen hebben.
Meestal weten meesten toch ook allang de datum, niet?

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik28-5-2010 11:42:42

Hey,

Onze trouw is wat vroeger. Maar het feest is ook op 11 september.

Ik zou mijn uitnodiginen (als alles goed loopt) midden juni op de post doen. Zo bereiken we nog iedereen voor de vakantie periode, maar er ook niet te veel voor.

Groetjes,
Doorke

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik28-5-2010 14:55:31

Hoi hoi, wij trouwen ook die dag en zijn stillekes aan ze al aan het uitdelen.
Beter te vroeg dan te laat.
Wij proberen ook zoveel mogelijk zelf af te geven.
De rest gaat midden juni op de post want de bevestigingsdatum is 31 juli.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info