Terug naar overzicht
Ik wou dat ik kon helpen, maar wij hebben het zelfde probleem. Het is misschien nog wat vroeg maar we hadden al eens nagedacht want we gaan onze uitnodigingen zelf maken dus, ...
Hello, Wij hebben voor een meerprijs van 12 euro, gewoon twee verschillende uitnodigingen laten maken. Eéntje voor de personen die zijn uitgenodigd op de receptie alleen en één voor de mensen die ook zijn uitgenodigd voor het avondfeest. Gtjs An
Hello, Wij werken ook met aparte kleine kaartjes en hebben de tekst hieronder gekozen. Misschien wel wat klassiek, maar kan mss al een basis vormen :-) Nog veel succes Groetjes, Katleen Samen met onze ouders nodigen wij u graag uit op het avondfeest ter gelegenheid van ons huwelijk.Wij willen er samen met u een spetterend feest van maken en verwachten u op 3 september 2010 om 18u30 in feestzaal xxx te xxx.Graag antwoord vóór 15 augustus 2010.Namen en gsm-nummerse-mail: Dresscode :
hey, ik was ook op zoek naar een tekstje voor op zo een kaartje en heb er eentje gevonden: avondfeest: om ...uur verwachten we jullie in (feestzaal) om aan tafel te vieren en nadien op de dansvloer te zwieren kan je komen of niet, geef ons een seintje voor (datum), dat stoort zeker niet. receptie: om ...uur zouden we u graag in (feestzaal) treffen om samen met ons het glas te heffen voor een gezellig samenzijn met wat hapjes en een glaasje schuimwijn kan je komen of niet, geef ons een seintje voor (datum), dat stoort zeker niet. laatavondfeest: om 22u verwachten we jullie in (feestzaal) om een dessertje te eten en nadien op de dansvloer te begeven kan je komen of niet, geef ons een seintje voor (datum), dat stoort zeker niet. ik heb het zelf nog maar deze avond gevonden op een site en ga het zelf wel gebruiken denk ik. nog veel succes!! grtjes Annelies