Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

28-5-2010 8:25:00
Hallo,
Wordt er aan de mensen van de receptie ook een bedankje gegeven?
Groetjes Tina

tina
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 568

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik28-5-2010 9:27:07

Hmm, dat zou ik ook wel es willen weten.

Want dan moet ik nog doosjes bijmaken :D

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 10:07:03

Eigenlijk zijn de bedankjes vooral voor de mensen van de receptie omdat die het grote feest van 's avonds niet meemaken (dus geen diner of dessertenbuffet of zo) en sommigen misschien toch van een eind weg komen en dan meestal nog een cadeau geven ook... Eerlijk gezegd vind ik het zo wel het eerlijkste ; bedankje voor de gasten vd receptie, niet die van het avondfeest want die krijgen al een hele feestavond aangeboden.
Maar die knoop moeten jullie zelf doorhakken, natuurlijk.

tina
19-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 10:15:23

Dank u wel. Ik had er zelf nog niet zo over gedacht maar wat je zegt is juist.
Dan doen we dat. Ideeën voor leuke bedankjes?

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 10:29:32

hey,
wij hebben zowel voor de mensen van de receptie alsook voor de mensen van het avondfeest een bedankje!
voor de volwassen hebben wij witte lederen doosje met onze naam en datum opgedrukt daar steken dan suikerbonen in met ja opgedrukt
voor de kindjes hebben wij bellenblazers met juist hetzelfde op de wikkels er rond gedrukt!
grtjs jessie

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 11:16:06

Wij voorzien ook voor iedereen bedankjes, zowel de receptie als het avondfeest. Onze keuze is gevallen op gepersonaliseerde koekjes die per 6 verpakt zitten. Voorzien jullie een bedankje per koppel of per persoon?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-5-2010 20:20:08

Wij hadden voor iedereen een bedankje: zowel voor receptie als voor avondfeest als voor mensen die gewoon iets geven zonder naar het feest te komen (al is het maar een kaartje) als mensen die de tijd nemen om naar de kerk te komen zonder dat ze zijn uitgenodigd, kortom iedereen die op één of andere manier iets met onze dag te maken heeft (dus ook de mensen van het vervoer, van de zaal,...). Om deze reden hadden wij dan ook een bedankingsfoto: goedkoop en kan je desnoods opsturen.

Marita

Meld misbruik4-6-2010 1:16:47

Hey Tina,
eigenlijk is het de bedoeling om zowel de mensen op receptie als op avondfeest een bedankje te geven. Uiteindelijk komen ze naar jullie feest - met een cadeautje (waarschijnlijk) - zodat je ze wil bedanken hiervoor. En daarvoor dienen dan die bedankjes.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...