Terug naar overzicht
amai dat zou wel super vleuk zijn he ! Succes
amai super zeg! Succes!
amai super zeg!
Succes!
Amai, dan moet ge tegen mijnen toekomstige man spelen. Die is deze morgen ook gebeld door Nostalgie, dat hij in de finale zit. tof, tof, tof Saskia
Echt!? hihi kei grappig! Die is toch niet te slim he?!
Ben wel benieuwd wat het gaat worden. Wat de vragen gaan zijn. Hoe dat gaat klinken op de radio. Ik ga natuurlijk supporteren voor mijn ventje. Maar toch veel geluk.
Ja dat vraag ik me ook af. Zeker ook dat hij zei dat we aan seksdingen moesten denken Ik vond dat daarstraks echt raar om mezelf op de radio te horen. vraag me af of het nu wel live gaat gaan...
ik heb u gehoord! succes e
EN????? Heb je gewonnen?
Rond 16u luisteren naar de radio. Tegen 16u10 zouden ze ons opbellen voor kort gesprekje en tegen 16u20 wordt finale gespeeld!
Ik luister! Veel succes, zowel Kelly als Kenneth :)
Ik zie net dit berichtje, heb meteen nostalgie aangezet en hopelijk ben ik nog op tijd... Veel succes allebei!
Proficiat Kenneth! Kelly, jammer... Wat een vreemde vragen toch ook weer!
Spijtig voor mij, Kenneth heeft gewonnen. Ja seg, van otto's en bier weet ik NIETS af zenne. EN mijn getuige heeft me dan doen twijfelen over erectie-vraag. Ik wou 14cm zeggen, maar op andere GSM riep mijn getuige 11! 11! 11!, had dus beter naar mezelf geluisterd... Saskia, wenst Kenneth nogmaals een dikke proficiat van mij!