Terug naar overzicht
Hoi,wij betalen voor een 5-tal uren 122 euro bij Pierre Loncin in Berchem. Gesprek vooraf zit daarin. En als we vragen hebben mogen we hem steeds bellen of mailen. 195 euro vind ik precies nu toch wel heel veel.groetjes,Phyllis
Wij hadden Ludo Boeij van Merksem. Wij betaalden 125€ voor de eerste 5 uur en dan 12 € per overuur denk ik. Onze dag is heel vlot verlopen. En hij is vooraf even bij ons thuis geweest. Zijn tel. 03 - 646 87 06 of 0474 - 24 54 49. Zijn vrouw is ook ceremoniemeester.
HeyWij hebben ook Pierre Loncin en betalen 110 euro voor 4 uur. Hij is zaterdag bij mijn ouders geweest voor een eerste gesprek en heeft er 3 uur gezeten! Het is een hele vriendelijke man die ons vele tips heeft gegeven, niet alleen naar organisatie, maar ook voor de foto's en zo.GroetjesVicky09.09.06
Oeps,Ik zie juist dat jullie ook 09.09.06 trouwen, dan is Pierre Loncin al bij ons. Sorry!GroetjesVicky09.09.06
wij trouwen in mei in st antonius. als ceremoniemeester hebben wij iemand uit mortsel maar hij doet blijkbaar vaker trouws in andere gemeenten ook. dit is Dhr. Sestig uit de benedictusstraat in mortsel. wij hebben hem op voorhand ontmoet en dit lijkt mij het beste. ook voor op de foto's ed (hij zal er sowieso wel opstaan) dus voor ons was het wel belangrijk dat hij niet uit de toon viel. wij betalen rond de 300 euro maar bij ons zijn de afstanden wel groot en is het voor een ganse dag (10 u - 18u)op een trouw van vrienden hebben we hem zelfs niet opgemerkt...en zo iemand moet je hebben als ceremoniemeester!!