Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tattoo verstoppen

28-5-2010 14:31:07
Hoi allemaal
Enkele dagen geleden stond hier ergens een berichtje van iemand die bij de bruidswinkel iets had gevonden om haar tattoo een beetje te verstoppen, iets met glinstertjes? Ik vind het bericht niet direct terug.... Mag ik vragen wie dat was? Ik ben namelijk aan het twijfelen om zoiets te doen maar nog nergens iets gevonden...
Bedankt!!!!!!!!
Groetjes
Deborah

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 796

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 16:04:36

Ik geloof dat ik weet welk bericht je bedoelt. Van Esmeralda:

" In de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb vertelde ik mijn probleem. Zij hadden de OPLOSSING!!!! Er bestaat een soort van sticker die je erover kan kleven maar deze sticker is in de vorm van een bloem bewerkt met pareltjes en steentjes dus het is eigenlijk een soort van lichaamsversiering! Deze sticker past perfect over mijn tatoo en is héél mooi. Het zijn eigenlijk allemaal glinsteringen op de plek, leuk hoor. "

Haar datum was 21-5-2010, misschien komt ze nog eens kijken..

Reinhilda

Meld misbruik28-5-2010 17:36:06

Deborah,

Je hebt die tattoo toch laten zetten omdat je ze mooi vindt ! Zou ze dan zo verschikkelijk lelijk staan bij je bruidsjurk ?
Ik heb zelf ook een tattoo op mijn borst en vindt het verschrikkelijk sexy als ze er naar kijken. Ik zou ze nooit verstoppen.

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 18:20:33

(Tja, ik vraag me ook af waarom je het zou willen verstoppen. Bij mij zou dat al een heel werkje zijn, maar ik zou het ook nooit willen ! Al zou mijn vader dat waarschijnlijk liever anders zien :P)

Nu, elk zijn keuze. Als je je beter voelt bij een verborgen tattoo, moet je wel een oplossing zoeken. Maar ik vind: trouw = jouw dag = hoe jij bent !

Sabrina
11-9-2010
 Meld misbruik28-5-2010 19:03:25

Ik ga men tattoo ook ni verstoppen.
Ik heb er ooit voor gekozen en die tattoo is wie ik ben en ga hem ni verstoppen
omdat mijn ouders dat mss zouden willen.

Maar ieder beslist voor zichzelf natuurlijk.

xxx

heidi

Meld misbruik29-5-2010 7:14:20

ik heb ook 2 tattoo's, ik ben in Mei 2009 getrouwd en heb deze voor de kerk verstopt met een bolero, uit respect voor de kerk heb ik dit gedaan en mijn bolero stond nog prachtig bij mijn kleed zodoende ik ze de hele dag heb aangehouden, elk zijn gedacht hierover natuurlijk...

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 13:35:59

Ik heb er 4 niet zichtbaar. Moest er 1 of meerdere zichtbaar zijn, zou ik ze ook niet verstoppen. Je kiest er zelf voor omdat je het mooi vindt dus zie ik ook niet waarom je ze zou verstoppen.

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik31-5-2010 6:46:01

Ik heb er zelf 4 en ben nooit van plan geweest om ze te verstoppen.. Ook omdat ik zoiets heb van, het is wie ik ben, en de tattoo's horen erbij, kan je er niet op kijken, draai je dan om, maar ik had het overlaatst gelezen, over die glitters en dacht dat het wel iets moois zou zijn, ben een beetje nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet denk ik :-) toch bedankt voor jullie reacties allemaal, ze blijven bloot :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...