Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele weken geleden Pech

28-5-2010 15:31:21
Beste bruidjes

Enkele weken geleden heb ik hier een bericht geplaatst over Pech.
Hier het vervolg.

Dus enkele weken geleden mijn voet op twee plaatsen gebroken en de week ervoor ons dochtertje haar voet tussen mijn wiel met als resultaat diepe schaafwonden.

Resultaat:

mijn dochtertje: haar voet is goed genezen en ze denkt er zelf niet meer aan.

mijn voet: gisteren in spoed na 4 weken mijn gips er moeten laten afhalen omdat ik reeds 3 dagen constante spierkrampen had in mijn kuit. Dokter dacht aan bloedklonter.
Vanmorgen op controle geweest.

Voet toch min of meer genezen. Misschien nog een week of twee voor zekerheid een spanverband.
geen bloedklonter maar spieren verzuurd.
Ben toch al blij dat het allemaal in orde zal komen.

Groetjes

Tineke

Tineke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 586

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 15:44:14

das goed nieuws, je nog eventjes rustig houden met je voet en voor je het weet staan we te dansen in ons trouwkleed

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 16:01:33

De dokters zullen het wsl ook wel gezegd hebben, maar: magnesium nemen tegen spierspanning/krampen ! Je spieren zouden dan ook minder snel moeten verzuren. 't Kan nooit kwaad, denk ik zo...

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 17:10:21

Hey eva,

Das waar. Ik verheug me er op.

Hey Friedl die magnesium nam ik al.

Kusjes

Tineke

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 21:47:24

Daarstraks naar de dokter geweest.

Resultaat nog een 2 tal weken een zinkverband.

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik29-5-2010 22:24:18

super!!!
Nu kun je volop genieten naar je trouwdag toe.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...