Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De KousenBand..Hoe&Wanneer..:-)

28-5-2010 21:12:21
Hallo Bruidjes ,

Wss weer iets stom ze , kmoet er zelf al mee lachen
Maar normaal gezien doet de man de kousenband toch uit ?
Hoe en wanneer gebeurt dat? Is dat op een speciaal liedje dan , en wanneer doe je dat?
Ik had ook gelezen dat de man dan de kousenband naar de (vrijgezellen) mannen afschiet , dit zou de amerikaanse traditie zijn?
Want rondgaan voor geld vindt ik persoonlijk precies net iets teveel Mensen geven je al een cadeau bij aankomst en dan nog gaan rondgaan voor de band per opbod te verkopen durf ik precies toch niet echt? Of wordt het zo wel gedaan? Enfin , ik zou graag al weten hoe jullie man de band gaat uitdoen , op welk liedje of wanneer ergens in de avond?

Grtjs Wendy

wendy
24-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 867

dorien
7-8-2010
 Meld misbruik28-5-2010 23:55:34

Hey Wendy!

Ik wil dit ook wel doen op mijn huwelijk. Maar gewoon hem laten uittrekken met zijn tanden. Ik zou de kousenband wel willen houden(als herinnering), maar ja, dat is ieder zijn ding natuurlijk.

Ik denk dat ik dat tussen twee gangen door of zo ga doen. Zolang duurt dat nu ook niet,
dus...

Heb een tof filmpje gevonden op youtube: wedding...sexy! noemt het. Echt wel grappig gedaan, mss kun je hier ideëen uithalen?

Veel plezier!

Grtz...
Doriemie

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik29-5-2010 14:33:53

Hey,

Inderdaad hilarisch filmpje!

xxx

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik29-5-2010 15:07:57

door miserie op ons wettelijk huwelijk feest 10 jaar geleden omtrent de kouseband . zal ik mogelijk geen dragen deze keer, en als ik al een draag deze keer is en blijft hij voor men echtgenoot en die doe ik niet weg

Kim
14-5-2010
 Meld misbruik29-5-2010 15:54:41

Hoi,

Ik ben 2 weken geleden getrouwd en heb ook mn kouseband laten weggooien. Ik wist ook niet goed hoe en wat..
Uiteindelijk hebben wij dit na de openingsdans gedaan (we deden geen vermenigvuldiging, maar vroegen dus iedereen op de dansvloer in de bedoeling dat ze daar ook bleven); eerst boeket weggooien en daarna heeft mijn man mn kouseband onder mn jurk vandaan getoverd (wel met zn handen) en weggegooid naar de mannen! hadden geen speciale muziek of zo en heb ook zeker geen mensen laten bieden!

maar het was echt hilarisch, wel aan te raden!

succes!

Kim
14-5-2010
 Meld misbruik29-5-2010 15:54:51

Hoi,

Ik ben 2 weken geleden getrouwd en heb ook mn kouseband laten weggooien. Ik wist ook niet goed hoe en wat..
Uiteindelijk hebben wij dit na de openingsdans gedaan (we deden geen vermenigvuldiging, maar vroegen dus iedereen op de dansvloer in de bedoeling dat ze daar ook bleven); eerst boeket weggooien en daarna heeft mijn man mn kouseband onder mn jurk vandaan getoverd (wel met zn handen) en weggegooid naar de mannen! hadden geen speciale muziek of zo en heb ook zeker geen mensen laten bieden!

maar het was echt hilarisch, wel aan te raden!

succes!

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik30-5-2010 16:13:30

hey,

ik ben getrouwd op 21 mei. en wij hebben ook het boeket en de kousenband weggesmeten.
We deden dit vlak voor de openingsdans. Bracht echt wel een leuke toets aan de avond.

Mijn man (hihi, nog steeds een beetje raar) deed deze uit met zijn tanden, wat ook al voor een leuk beeld zorgt.

Zeker doen zou ik zeggen.

veel plezier en geniet van je dag. hij is echt snel voorbij

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik30-5-2010 16:13:33

hey,

ik ben getrouwd op 21 mei. en wij hebben ook het boeket en de kousenband weggesmeten.
We deden dit vlak voor de openingsdans. Bracht echt wel een leuke toets aan de avond.

Mijn man (hihi, nog steeds een beetje raar) deed deze uit met zijn tanden, wat ook al voor een leuk beeld zorgt.

Zeker doen zou ik zeggen.

veel plezier en geniet van je dag. hij is echt snel voorbij

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...