Terug naar overzicht
Hey Wendy! Ik wil dit ook wel doen op mijn huwelijk. Maar gewoon hem laten uittrekken met zijn tanden. Ik zou de kousenband wel willen houden(als herinnering), maar ja, dat is ieder zijn ding natuurlijk. Ik denk dat ik dat tussen twee gangen door of zo ga doen. Zolang duurt dat nu ook niet, dus... Heb een tof filmpje gevonden op youtube: wedding...sexy! noemt het. Echt wel grappig gedaan, mss kun je hier ideëen uithalen? Veel plezier! Grtz... Doriemie
Hey, Inderdaad hilarisch filmpje! xxx
door miserie op ons wettelijk huwelijk feest 10 jaar geleden omtrent de kouseband . zal ik mogelijk geen dragen deze keer, en als ik al een draag deze keer is en blijft hij voor men echtgenoot en die doe ik niet weg
Hoi, Ik ben 2 weken geleden getrouwd en heb ook mn kouseband laten weggooien. Ik wist ook niet goed hoe en wat..Uiteindelijk hebben wij dit na de openingsdans gedaan (we deden geen vermenigvuldiging, maar vroegen dus iedereen op de dansvloer in de bedoeling dat ze daar ook bleven); eerst boeket weggooien en daarna heeft mijn man mn kouseband onder mn jurk vandaan getoverd (wel met zn handen) en weggegooid naar de mannen! hadden geen speciale muziek of zo en heb ook zeker geen mensen laten bieden!maar het was echt hilarisch, wel aan te raden! succes!
hey, ik ben getrouwd op 21 mei. en wij hebben ook het boeket en de kousenband weggesmeten. We deden dit vlak voor de openingsdans. Bracht echt wel een leuke toets aan de avond. Mijn man (hihi, nog steeds een beetje raar) deed deze uit met zijn tanden, wat ook al voor een leuk beeld zorgt. Zeker doen zou ik zeggen. veel plezier en geniet van je dag. hij is echt snel voorbij