Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

effe men hartje luchten..

29-5-2010 1:59:41
dag lieve bruidjes

ik weet het allemaal niet meer
nog 19 dagen op de teller..

en vandaag te horen gekregen dat ik mijn job zal kwijt geraken.
ze gaan me moeten ontslaan..

het moet van de boekhouder..

mijn baas = evenals mijn getuige in de kerk// en een vriend die ik al meer dan 8 jaar ken..

hoe kan ik nu genieten ?
wetende dat je in bepaalde tijd je ontslagbrief inde bus zal krijgen..

ik heb zo schrik dat ik alle dagen de hele tijd ga lopen huilen..

en ik moet de laatste dingen nog in orde brengen..

maar heb er geen zin meer in..

pff :(

Delphine
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 858

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-5-2010 2:04:52

Balen... is zoals m'n zus...onverwachts (niet ongewenst) zwanger geworden, dus samen huisje gekocht. Komt terug uit zwangerschapsverlof en krijgt ontslag wegens herstructurering, daar zit je dan met je kosten. Ze heeft wel geluk dat ze snel ander werk zal vinden, maar toch...
Hopelijk lukt dat jou ook zo?
Probeer toch maar even opzij te zetten... je krijgt toch 3 maanden (minstens) opslag, niet? Dus kan het ook ten goede aanwenden, extra vakantie, of hoe hebben ze het geregeld?

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik29-5-2010 2:05:55

Dit is helemaal niet leuk! en ik zou niet weten wat ik zou doen. Maar probeer die laatste dingen voor je huwelijk zeker te regelen of vraag hulp aan vrienden en familie want je wilt niet dat jullie mooiste dag hier ook onder leidt.

Veel geluk

Groetjes Elke

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 7:51:49

Uw baas getuige? Hmmm

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 8:05:23

O, dat is natuurlijk een serieuze domper ! En zo'n nieuws komt nooit gelegen. Zoals Elke zegt : roep hulp in van familie en vrienden ; ze zullen blij zijn dat ze iets kunnen doen voor jullie, zeker nu je met zo'n situatie te maken krijgt op een paar weken van je trouw. Het is makkelijker gezegd dan gedaan om je zorgen even aan de kant te zetten maar toch zou ik het proberen, ook al is het mss niet meer met hetzelfde enthousiasme, want je hebt toch niet al die maanden hieraan gewerkt om nu alles te laten schieten ? Je huwelijk is hèt grote, positieve lichtpunt in je sombere situatie, dus probeer dààr alvast zoveel mogelijk plezier uit te halen want die ene dag, is zo snel voorbij, dat het zonde zou zijn om er niet van te genieten zoals iedereen hier. Dus kop op, meid, er komt heus wel een oplossing. Zeg aan zoveel mogelijk mensen dat je werk zoekt, je weet maar nooit dat er iets uit de bus valt.

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik29-5-2010 8:24:58

hey,
ik ken het gevoel, nu ja bij mij staan er nog meer dagen op de teller, maar ik heb nog 2 weken opzeg! het is nooit leuk om je ontslag te krijgen, maar nu heb je veel meer werk ik moet solliciteren en dan nog eens de voorbereidingen doen voor ons huwelijk, gemakkelijk is anders! ik heb er 10 jaar gewerkt en dan krijg je ineens de deur tegen je gezicht! maar ik bekijk het zo je hebt tenslotte nog iets om naar uit te kijken en je vrienden en familie zullen je wel steunen en helpen waar het kan! ik laat mijn dag hier niet door verpesten en dit mag jij ook niet laten gebeuren! geniet van jou dag! er zal heel snel iets anders uit de bus vallen je moet al maar eens rond kijken, job aanbiedingen met hopen! veel succes!
grtjs ( van een lotgenootje)
jessie

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 10:44:59

sterkte!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik29-5-2010 11:46:26

Ik leef echt met je mee! Ik wens je heel veel succes bij het vinden van een nieuwe baan en raad je aan om je zorgen even opzij te zetten op je huwelijksdag. Het zal niet opbrengen om je triestig te voelen, want zo zal je daarom niet sneller aan een nieuwe job geraken. Door je te focussen op het negatieve zou je je huwelijksdag kunnen vergallen. Als je echter dat huwelijk als hét lichtpunt ziet, dan kan je genieten van je dag.
Ik begrijp je en ik zit met je in, maar het mag echt niet JULLIE DAG verpesten, want die dag beleef je normaal gezien maar één keer...

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-5-2010 12:13:34

Woops, fameuze spellingsblunder (soort van vermoeidheidsdyslexie da'k woorden dan omwissel met woorden die er op lijken), met opslag bedoelde ik uiteraard opzeg. :s

R.

Meld misbruik29-5-2010 13:49:46

Natuurlijk niet leuk...doch het leven bestaat meestal uit een aanschakeling van leuke momenten en ook vele vervelende zaken. Laat je niet van de kaart brengen. Ik ben er van overtuigd dat je ergens anders aan de bak zult geraken, met ook weer nieuwe horizonten, nieuwe levenservaringen. Dit zal je "rijker" maken, zie het als een nieuw avontuur....Verder geniet je van je feest natuurlijk, niet stressen!

grtz www.discovideo.be

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 17:18:50

Bedankt allemaal voor de steun..

maar..

Ik weet me gewoon geen raad..
mijn vriend is vandaag ook de hele dag werken en zo alleen zitten piekeren,
kom er gek van..

Vanavond ga ik gewoon terug werken..
de centjes komen voorlopig nog binnen ..

Het ontslag is nog niet definitief zolang de ontslagbrief niet in men bus zit..maar toch..

En ja..

Mijn baas = evenals een jarenlang vriend, en dat maakt het zo moeilijk..

Moet ik nu echt nu nog zoeken achter een andere getuige?

hoe moet ik zoiets vertellen aan hem?

grtjs

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik29-5-2010 17:40:01

Mmm als je baas nu al jaren een goed vriend is,is het idd moeilijk om zo iets te zeggen
Maar een getuige heeft een belangrijke taak,en door vlak na je trouw er voor te zorgen dat je geen werk meer hebt,is niet echt een goede basis voor een getuige vind ik.
Maar dit is natuurlijk iets waarover je zelf moet beslissen of je hem al dan niet behoudt als je getuige

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 17:53:23

ik weet het..

ergens hoop ik dat hij zelf die stap neemt en zegt dat hij geen getuige kan zijn..

Delphine
18-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 19:52:45

Lieve schat, neen lezertjes, dit is niet Delphine zelf maar haar aanstaande... :-/
Meneer pastoor zal zeggen, in goede en kwade tijden, wel, wij gaan de kwade al gehad hebben! Leuk is natuurlijk wat anders maar we zijn er samen om elkaar te steunen en te troosten!! Voor mij is dit ook niet leuk om jou triest te zien en te zien wenen, dus.. niet doen!! We komen er samen wel uit, ook al zal dit niet makkelijk zijn, maar moeilijk gaat ook, geloof mij! En na wat we in het verleden al meegemaakt hebben moet dit er ook maar bij...
Het wordt onze dag, en waarschijnlijk met een andere getuige, zoals het er nu uitziet, maar das het minste vind ik... De toekomst brengt wel raad!
Weet dat ik er altijd voor je zal zijn! Jij bent mijn allerliefste vrouwtje en daar komt niemand tussen, en zeker je baas-vriend? en getuige niet!!
Love you for ever loelie!!

Je toekomstige man Peter ...xxx...

Peter
18-6-2010
 Meld misbruik29-5-2010 20:47:44

En nu officieel ;-)

Lieve schat, neen lezertjes, dit is niet Delphine zelf maar haar aanstaande... :-/
Meneer pastoor zal zeggen, in goede en kwade tijden, wel, wij gaan de kwade al gehad hebben! Leuk is natuurlijk wat anders maar we zijn er samen om elkaar te steunen en te troosten!! Voor mij is dit ook niet leuk om jou triest te zien en te zien wenen, dus.. niet doen!! We komen er samen wel uit, ook al zal dit niet makkelijk zijn, maar moeilijk gaat ook, geloof mij! En na wat we in het verleden al meegemaakt hebben moet dit er ook maar bij...
Het wordt onze dag, en waarschijnlijk met een andere getuige, zoals het er nu uitziet, maar das het minste vind ik... De toekomst brengt wel raad!
Weet dat ik er altijd voor je zal zijn! Jij bent mijn allerliefste vrouwtje en daar komt niemand tussen, en zeker je baas-vriend? en getuige niet!!
Love you for ever loelie!!

Je toekomstige man Peter ...xxx...

dana
21-8-2010
 Meld misbruik29-5-2010 20:50:29

hey,
Ik ben onlangs onslagen, zonder opzeg of niets dus.
Vond het niet zo erg, was wel ne slachte moment, mja kan u wel verstaan hoor, maar blijf gewoon positief.
Het is jullie dag en denk gewoon het leven gaat voor en bekijk alles door een roze bril.
Je kunt u dan meer bezig houden met de trouw, doe ik ook al 2 maanden en heb nog 83 dagen op de teller.

HOU DE MOED ERIN!!!!!!

Kaat
21-8-2010
 Meld misbruik30-5-2010 14:18:27

Delphine,

ik wens je heel veel sterkte en moed!
Zo te lezen heb je een schat van een man, samen raken jullie er zeker uit!!
Geniet van jullie dag!!

Kaat

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik31-5-2010 14:42:00

Hoi,

mijn man had ook geen werk meer 2 weken voor de trouw en ikzelf was net afgestudeerd. Als 2 werklozen dus op huwelijksreis gegaan, maar nu hebben we beiden een goede job & we zijn rondgekomen hoor, twas eventjes spannend, maar tkomt allemaal wel goed! NIet te veel aan denken, geniet er nu van & idd - je hebt duidelijk een goede man, als die zo een lief berichtje komt posten!

Tis natuurlijk niet leuk, zeker als je baas nog een goede vriend is, maar trek het je maar niet aan!

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...