Terug naar overzicht
Hallo Edel, Wij houden daar ons trouwfeest nu zaterdag!! Wij zijn heel goed onthaald, alles liep perfect tot nu toe! Heel duidelijke offertes, ja kan kiezen wat je wil, echt super! Wij hebben er voor gekozen omdat we er al naar een trouwfeest zijn geweest, en ik moet zeggen dat was af! De zaal prachtig versierd, eten top, prachtig kader met de tuin, echt een aanrader! Dus ik zou zeggen: doen!!!! Veel succes ermee! groetjes Joyce
Hey, Super dat jullie ook enthousiast zijn over hen! Wij hebben dat al een hele tijd geleden vastgelegd zenne maar ik begin zo een beetje heel benieuwd te worden! Wij zouden voor een BBQ-formule willen gaan. Dus dat kan?Jullie volgende zaterdag! Spannend! Al wat kriebeltjes? Groetjes,Edel
En hoe is het geweest ? Wij zijn aan het overwegen om ons avondfeest in ' t Keienhof te doen, maar hadden slechte commentaar gehoord van iemand... kunnen jullie het nog steeds aanraden ?? Groetjes, Karlien
Oei, wat was die slechte commentaar dan??? Groetjes,Edel
Hoi Edel, Eerst en vooral proficiat!! Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen bij het Keienhof... tips? Do's, don'ts? Wij geven er ons trouwfeest in februari! Hadden jullie er een receptie en avondfeest? Thanks voor je reactie!