Terug naar overzicht
Ik heb op een website wel een ideetje gezien. Daar hadden ze een kurk van een wijnfles gebruikt. De kurk was in zijn lengte in 2 gesneden. Dan kan je de kurk met de platte kant op tafel leggen en maak je aan de bovenkant een insnijding in het midden waar je je kaart kan insteken. Was een heel mooi resultaat vond ik. Je moet maar eens zoeken op de Amerikaanse site weddingchannel (wel eerst registreren).
dankje Els ik ga gelijk zien. en als dit iets is gaan we veel mogen drinken lol, en we zijn geen drinkers :s
he els ik zit erop en wil me aanmelden maar ze maken probleem , je moet geldig adres opgeven , en ze nemen geen land buiten USA, wel jammer kanje de foto niet opslaan van wat je hebt gezien en me doormailen aub, vandesteene_@msn.com alvast bedankt
is goed els heb't gevonden 'k moest europa ingeven niet ver genoeg naar beneden gescrold bedankt
Hey Kristel, Ik heb je de foto doorgestuurd voor het geval je het niet meteen zou terugvinden... Groetjes, Els
Je zou uit stevig gekleurd of wit papier bootjes kunnen plooien (je weet wel, vertrekkende van een hoed van Napoleon en dan een bootje van maken). Onder dat bootje ligt een stukje klei of zo waarin je een lang houten brochettestokje steekt, dat door het hoogste punt van je bootje naar buiten steekt. Dus je bootje staat over het stukje klei. Aan het stokje kan je met dubbelzijdig kleeflint en satijnlintjes bv., je menukaart bevestigen, zoals een zeil. (Het dubbelzijdig kleeflint dient om het lintje op z'n plaats te houden want zou na verloopvan tijd naar beneden kunnen schuiven) Dit is goedkoop en gemakkelijk zelf ineen te knutselen.
ga ik proberen fredie bedankt voor de tip heb ondertussen wel al kurken in huis 2 pmd zakken vol maar die zijn niet verloren, heb kleutertjes en kindjes in de lage school die daar wel ne keer mee knutselen