Nu Online
Momenteel zijn er 431 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een vraag over 't speelhof in Sint - Truiden

29-5-2010 15:28:46
Ik had een vraagje over de zaal tiende schuur in 't speelhof Sint - Truiden.
We zijn anderhalf jaar geleden informatie gaan vragen over de prijzen, ik meende dat hij toen zei, dat we de 1000 euro zaalhuur niet moesten betalen, dat is enkel voor fuiven. Nu mailde hij extra's zaalhuur 1000 euro. Dat komt boven het eten en drinken.
We zijn al 2 jaar of langer bezig geweest om een mooie en toch betaalbare zaal te vinden, ik heb heel wat offertes gekregen en zalen gaan bekijken. Het zou me verwonderen dat we het toen wisten. Voor ons is 1000 euro veel, we moeten alles zelf betalen en we hebben kinderen. We proberen toch niet te gek om te gaan met geld, we hebben al voor de familie meer dan 80 euro per persoon, het avondfeest is 40 euro per persoon, dan komen er nog voor de suite die volgt 8 euro voor broodjes en drank à la carte.
Hebben jullie ook diegene die de zaal gehuurd hebben ook huur moeten betalen, 1000 euro?

Het is gewoon een vraag, want dit is natuurlijk anders een groot misverstand.
Spijtig
Groejes

nancy
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1602

Sien
16-4-2011
 Meld misbruik29-5-2010 21:08:26

Dag Nancy,

ons trouwfeest zal ook doorgaan in het 't speelhof. Ook wij betalen een zaalhuur van 1000 euro. Bij ons stond dit vermeld in de feestbrochure en in de offerte.
Het lijkt misschien veel, maar je krijgt er ook dingen voor in de plaats: zo mag je zelf de bloemstukken kiezen, kleur van de servetten, rode loper, vuurkorven, ...

Ik denk dat het een misverstand is.
Groetjes.

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik29-5-2010 22:19:07

wij hebben ons feest in het Fijn Genoegen en moesten 750 euro betalen voor de huur.
Moet normaal ook in je contract staan hoor.
Ik zou het toch eens nakijken.
groetjes

nancy
7-8-2010
 Meld misbruik30-5-2010 9:38:07

Hé,
Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb mijn papieren na gekeken en ik heb zo een brochure gekregen en hij heeft het door kruist, de bedragen van de huur van de zaal. Ik heb ze gisteren terug gevonden, het is daarmee dat ik zo teleurgesteld ben.
Nu kan ik moeilijk veranderen van zaal, het is nog maar 2 maanden, in mijn contract staat er eigenlijk niets van in dat ik huur moet betalen. Dat van zelf te kiezen heeft hij ons niet uitgelegd, wij vallen nu echt uit de lucht, maar wij zijn al lang geleden bij hem geweest misschien is het nu dat hij 1000 euro bij rekent.

Doet hij dan voor die prijs ook de menu's en de naamkaartjes?
Groetjes
Nancy

nancy
7-8-2010
 Meld misbruik3-6-2010 15:46:57

We zijn gaan praten, alles berust op een misverstand.
Het is allemaal heel eerlijk gegaan en ze helpen ons goed.

Het speelhof, is een aanrader, ik was eventjes in paniek maar het is opgelost.
Groetjes
Nancy

nancy
7-8-2010
 Meld misbruik24-8-2010 16:48:13

Het was een ramp, niet genoeg eten, mensen zijn met honger naar huis gegaan, we hadden koud buffet genomen, 26 rolletjes hesp met asperges voor 55 personen. Ik heb foto's ervan gekregen, ik ben echt beschaamd. Bij het dessertenbuffet dat was voor in de 80 personen, 1 bavarois, die ze mooi in lego blokjes getoverd hebben. De bruidstaart er waren 2 verdiepingen over, ineens was ze weg, in de keuken op slot, ze konden er niet meer aan. Ze gingen rond mijn frieten, je moest snel zijn, de meeste hebben nog niet eens gemerkt dat er frieten waren, ik had soep, die was heel snel op. De dessertenbuffet, de rest van het buffet, het geen dat er nog overschoot, niets was er. Ik had nochtans op voorhand er gaan eten in de afspanning was dik in orde. Ze hadden me op het hart gedrukt dat er genoeg ging zijn. Ineens begonnen ze de boven verdieping af te ruimen, ze hebben al de tassen, gsm's enz. op een hoop gegooid. Echt heel teleurgesteld, ik heb de 1000 euro niet moeten betalen maar goed ook. Qua kleren, de baas liep in jeansbroek rond, ze beloofde een groot bord te zetten met de menu op, hadden ze ook niet gedaan, ze zeiden dan ook niet wat de mensen kregen. De kip was nog rood van binnen. De borden waren vuil, die kuisten ze daar dan te plekken af. We hadden een lunch buffet voorzien, voor de familie, om 2 uur. Pas om iets voor 4 hebben ze iets gezien. Om half 5 begon de receptie. Niet te doen een ramp, ik heb betaald, ik had een menu gevraagd voor een communiefeest, maar dat ga ik niet doen. Ik ben echt beschaamd en de meeste mensen beginnen er dan nog over, zeg dat was ook gene vet, zal wel niet veel gekost hebben zeker. Echt niet te doen. Dit is geen aanrader.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info