Terug naar overzicht
Amaai kom dit tegen,welke zaal was dit? Vind dit in principe jammer,je eerst alles laten regelen en doen om dan tot besluit te komen dat toch een beetje te groot is voor haar pff kan ze dit niet op voorhand weten? Ze wist toch met hoeveel personen jullie ongeveer gingen zijn zeker ?
dit was het boerenhof in heist. Vooralleer we de aller eerste afspraak hadden had ik gevraagd wat de capaciteit was van de zaal ... vond het nutteloos te gaan als die te klein was. Toen zei ze dat ze tot 70 à 75 kon gaan. De voorlopige genodigden lijst + mijn verloofde en ik telt totaal 63 . Dus zou ik toch zeggen dat ik er niet over kom hé. enfin ja , we hebben beslist van een andere locatie te zoeken.We hebben binnenkort een afspraak in hof ter doest in lissewege. Hopelijk hebben we daar wat beter nieuws.
Amai, da's echt niet mooi van die mensen! Duimen voor de volgende!
succes met je backup Kelly, wij hebben ook en 60 -70 gasten met de kids voor avondfeest, enkel receptie zitten we aan 150
Jullie vinden wel een andere toffe locatie, maar ik zou niet te lang meer wachten!
Nee inderdaad , daarom was ik eerst wat op mijn tenen getrapt omdat ik blij was dat eindelijk alles vast stond. Ondertussen heb ik wel geleerd dat het beste is dat je van alles een schriftelijke bevestiging hebt , iets bindends die geen van beide partijen zomaar kunnen verbreken. bedankt voor de steun lieve mede-bruidjes ! Ik heb volgende week een afspraak in een andere feestzaal die zelf iets dichter bij huis ligt , dus op hoop van zege...
Hoop dat het in deze feestzaal jullie wel lukt. Wij hebben nu enkele feestzalen bezocht en op verschillende een optie genomen omdat er maar 1zaal meer vrij is de dag dat we willen Maar ventje is er al uit en zal de Cofar in Roeselare worden,beste prijslijst vind hij,speeltuintje voor de kindjes,en de beste bereikbaar naar afstand toe voor de familie/vrienden
Veel succes bij de zoektocht!