Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetje uitnodigingen

29-5-2010 16:16:31
Hallo ,

Wij zijn van plan om eventueel zelf eerst te zien of we onze uitnodigingen kunnen maken.
We houden wel van perkament achtig papier en gaan dit dan ook erin verwerken.
Nu was het idee eigenlijk om te beginnen van een standaard uitnodiging. . .
Waar dus opstaat in welke kerk we trouwen .

Voor de Suite steken we er dan een apart kaartje bij Ivm het stadhuis.

Ik had dan gedacht om een ander soort kaartje dan bij te steken voor de mensen die uitgenodigd zijn voor de receptie en dan de mensen die naar het avondfeest komen ook een ander kaartje.

Dit betekend dat de mensen van de suite 2 extra kaartjes zullen hebben , is dit niet teveel ?

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 938

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik29-5-2010 16:27:43

wij hebben 1 algemene kaart voor de trouw dat we aankondigen dat we voor de kerk trouwen

dan heb ik een kaartje bijgevoegd voor mensen die ook voor avondfeest zijn uitgenodigd,
en eentje voor mensen die enkel voor de receptie zijn uitgenodigd

en dan een kaartje voor de routebeschrijving , aan een zijde wie rechtstreeks meekomt vanuit de kerk en onze woonst en voor wie naar de locatie zelf gaat( voor avondfeest en receptie)

dus we hebben 1 uitnodiging en dan komt daar een receptie en routebeschrijving bij
of de uitnodiging met uitnodiging tot alles en een routebeschrijving.

wij hebben ze ook zelf gemaakt gehad , maar heb ze laten drukken bij vista print,

voor perkament achtig papier verwijs ik je naar de ava, daar hebben ze het en betaal je dacht ik tussen 0.50 en 0.75e voor een blad A4 als niet meer is, en dacht dat je ook enveloppen kon van krijgen, model van een rekening geen postkaart.

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik30-5-2010 18:28:44

Hallo Kelly,

Mijn verloofde en ik zitten ook volop met onze neus in onze uitnodigingen. We hebben ook gekozen om deze volledig zelf te maken. Ik ben in verschillende papierwinkels gaan kijken, maar bij AVA heb je veruit de grootste keuze.
Onze uitnodiging is 15 x 15cm met een zijvouw, waarbij als je ze openvouwt je op de rechterzijde staat in welke kerk we trouwen enz. Op de linkerzijde hebben we een apart kaartje gekleefd waarop vermeld staat waar men is uitgenodigd. We hebben dus 3 verschillende kaartjes: uitnodiging receptie, uitnodiging avondfeest en uitnodiging receptie en avondfeest. Bij degene die we enkel een faire part sturen zit er op de linkerzijde dus geen kaartje.

Dit leek ons het meest handig. Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Groetjes,
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info