Terug naar overzicht
wij hebben 1 algemene kaart voor de trouw dat we aankondigen dat we voor de kerk trouwen dan heb ik een kaartje bijgevoegd voor mensen die ook voor avondfeest zijn uitgenodigd, en eentje voor mensen die enkel voor de receptie zijn uitgenodigd en dan een kaartje voor de routebeschrijving , aan een zijde wie rechtstreeks meekomt vanuit de kerk en onze woonst en voor wie naar de locatie zelf gaat( voor avondfeest en receptie) dus we hebben 1 uitnodiging en dan komt daar een receptie en routebeschrijving bij of de uitnodiging met uitnodiging tot alles en een routebeschrijving. wij hebben ze ook zelf gemaakt gehad , maar heb ze laten drukken bij vista print, voor perkament achtig papier verwijs ik je naar de ava, daar hebben ze het en betaal je dacht ik tussen 0.50 en 0.75e voor een blad A4 als niet meer is, en dacht dat je ook enveloppen kon van krijgen, model van een rekening geen postkaart.
Hallo Kelly, Mijn verloofde en ik zitten ook volop met onze neus in onze uitnodigingen. We hebben ook gekozen om deze volledig zelf te maken. Ik ben in verschillende papierwinkels gaan kijken, maar bij AVA heb je veruit de grootste keuze. Onze uitnodiging is 15 x 15cm met een zijvouw, waarbij als je ze openvouwt je op de rechterzijde staat in welke kerk we trouwen enz. Op de linkerzijde hebben we een apart kaartje gekleefd waarop vermeld staat waar men is uitgenodigd. We hebben dus 3 verschillende kaartjes: uitnodiging receptie, uitnodiging avondfeest en uitnodiging receptie en avondfeest. Bij degene die we enkel een faire part sturen zit er op de linkerzijde dus geen kaartje.Dit leek ons het meest handig. Hopelijk hebben jullie hier iets aan. Groetjes,Sarah