TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stefanie
27-8-2010
|
29-5-2010 18:23:41
Hey,
Wij hebben de onze gekocht bij Wim Meeussen in Antwerpen en hebben in totaal 1250 euro betaald.
Als jullie niet teveel geld willen spenderen, ga dan zeker eens naar Fede di Oro in Izegem, denk wel dat het die verplaatsing waard is.
Jullie zijn wel vrij laat met daaraan te denken, wij hebben 2,5-3 maanden moeten wachten. Hopelijk lukt het nog!
groetjes
|
|
Friedl
2-7-2010
|
|
|
Sofie
16-7-2010
|
29-5-2010 20:34:33
hallo
Tessina heeft ook mooie ringen. Wachttijd ongeveer 2 à 3 weken.
of duo trouwringen, maar daar weet ik de wachttijd niet van.
beiden hebben een website.
groetjes
|
|
kristel
20-10-2010
|
29-5-2010 22:11:13
hallo onze trouwringen hebben ons nog geen 170.50 euro gekost voor de 2, komen van de Collectie van jan maes, Maes on time merk van de ringen is AMICI in shoppingcenter in st niklaas shop 92heb ik ze gehaald. gravering in begrepen,
heb ze in huis na nog geen 2 weken tijd
|
|
Kelly
18-6-2010
|
29-5-2010 22:24:30
De onze komen van Fede di Oro..
Ik heb nogal veel steentjes en redelijk speciaal en daarom waren ze 1200 euro.
Maar je hebt er evengoed simpele modelen voor nog geen 300 euro.
Neem is een kijkje op hun website, maak een afspraak en zeker weten dat je
iets zal vinden in hun uitgebreide collectie.
Oh en tis misschien niet bij de deur, maar tis slecht 1 x naar daar rijden want de onze zijn ze vorige week thuis komen afleveren. Spaart je nog is een ritje ook!
Succes
|
|
lesley
12-6-2010
|
30-5-2010 9:53:30
onze ringen komen ook van bij fdo, zeker de rit waard hoor. de onze waren 896 euro voor de 2, gravering en ringkussentje inbegrepen.
ik heb 16 steentjes in mijn ring dus dit maakte het wel iets duurder maar ze hebben ook goedkopere modellen hoor. wij hebben wel 2x naar daar moeten rijden, eens om te bestellen en eens om ze af te halen.
hoe komt het dat ze bij sommigen de ringen komen thuis brengen, heb dit nog gelezen van sommige mensen
|
|
Véronique
9-4-2011
|
30-5-2010 11:35:30
Je moet eens kijken op deze website: http://www.juwelencentrum.nl Het is wel in Nederland en een eindje rijden maar de prijzen zijn heel schappelijk. Houd er wel rekening mee dat hun prijzen afhankelijk zijn van de goudkoers en daarom kan verschillen van de prijzen op de website.
|
|
Sarah
28-8-2010
|
30-5-2010 15:31:14
Onze ringen komen ook van Wim Meeussen. We wouden allebei graag een fijn model, en deze zij dan ook iets goedkoper (minder goed nodig), voor de 2 ringen betaalden we ongeveer 650€. Ik heb wel nog een steentje in mijn ring, zonder is het dus nog iets goedkoper. Groetjes en veel succes!
|
|
Bie
10-7-2010
|
30-5-2010 16:04:48
Hoi,
Er je kan best naar Antwerpen gaan ofwel Slaets ofwel Orsini. Heel betrouwbaar daar. Wij zijn zelf ook een keer naar fede Di Oro geweest en ik zou ze daar niet kopen want ze zijn veel te goedkoop voor wat het kan zijn. De ringen zijn niet van kwaliteit wat ze daar zeggen.
Vele groetjes
|
|
Ellen
26-6-2010
|
30-5-2010 20:04:43
Hey Vicky
Wij hebben onze ringen ook bij orisini in antwerpen gekocht, kregen toen 20% korting. Ze kosten beiden 1040 euro, van het merk tessina. En in mijn ring zitten 10 steentjes.
Ik ben ook van de kempen en vrienden van ons hadden daar ook hun ringen gehaald, vandaar dat we het wisten.
groetjes ellen!
|
|
nathalie
11-9-2010
|
30-5-2010 21:42:56
Beste,
Wij zijn ook nog op zoek naar mooie trouwringen ...wij vonden nergens onze zin, wilden geen goud, maar zilver...nu zijn wij uiteindelijk bij juwelier verpoorten in Loepoldsburg terecht gekomen en die raade ons budgevriendelijke ringen aan en een nieuwe trend...het zou gaan om krasvrij stalen ringen ipv zilver ( zilver heeft grotere kans dat ze zwart worden ) ... stonden er eerst wat negatief tegenover, maar na de modelletjes gezien te hebben denken we toch dat onze voorkeur naar deze ringen gaan... 250 euro voor 2 ringen, waarvan mijn ring 4 steentjes heeft.
|
|
Valerie
3-7-2010
|
30-5-2010 22:11:32
Hoi beste Medebruidjes
Na lang zoeken hebben wij ook onze keuze gemaakt bij Fede di Oro te Izegem. Mijn partner is nogal een heel moeilijke in rignen kiezen en vond nergens zijn goesting maar door de vele keuze en doordat we konden zelf de breedte aanpassen en de afwerking hebben wij daar direkt bestelt. Het enig nadeel vond ik dat er zoveel keuze was, maar voor anderen is dit weer een voordeel. Kenissen van ons waarvan haar pa in de diamantsector werkt hebben daar ook hun ringen besteld, daardoor was ik al gerustgesteld dat de kwaliteit van het goud en de diamant echt goed is. Zij vertelden bij Fdo doordat zij rechtstreeks verkopen zonder tussenhandelaren de prijzen aan groothandel zijn. Vorige week zijn wij de ringen gaan afhalen en kmoet zeggen dat ik echt in de wolken ben, kortom zeker een aanrader! Nog een paar weken en ik mag de ring elke dag op mijn vinger bewonderen!
|
|
Lieve
26-6-2010
|
31-5-2010 10:14:28
Wij hebben ook ringen van Tessina. Door de goudprijs zijn ze wat duurder dan anders, maar ja, daar doe je niet zoveel aan he. Wij hebben 1000€ betaald voor de beide ringen. Ik heb er dan een met een briljantje.
|
|
Gwen
14-5-2010
|
31-5-2010 14:02:49
Hallo,
Ook de onze komen van FDO en hebben samen 800 € gekost en ik heb veel bling bling.
Het was de rit van Turnhout naar Roeselare en terug zeker en vast waard.
En ze zijn thuis geleverd, mijn ring was veel te klein en ze hebben op hun kosten een nieuwe gemaakt!
Gwen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|