Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart

29-5-2010 20:26:54
wie gaat er een bruidstaart nemen?
hoeveel kost dat ongeveer, ik heb er geen idee van

Steffi
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 877

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik29-5-2010 21:38:27

heb je dit al eens gevraagd bij je feest locatie ?
dikwijls werken die samen met een patissier of doet de traiteur dit.
Als je extern een taart gaat nemen , dan heb je een kans dat je feestzaal hier een kleine vergoeding voor vraagt ( dit heb ik toch al gehoord in ieder geval)

Maar daar even geen rekening mee houdende ... dit kan variëren tussen de 1,5 euro en de 8 euro denk ik zo. Het valt te zien waar je hem dan zou bestellen , wat je precies wilt en welke vulling. Ik denk bijvoorbeeld dat champagne vulling iets duurder is dan gewoon chocolade.

Je hebt bijvoorbeeld ook nog de maat , wil je dat hij bijvoorbeeld in lagen is ? of wil je verscheidene kleinere taarten ?
je kan dan ook eens als je van de regio antwerpen bent , kijken op petit gateaux . be. daar staan de taarten dacht ik tussen 3,5 en de 5,5 of zo per persoon.

Wijzelf zouden heel graag een taart in lagen hebben. Maar aangezien onze feestzaal nog niet geheel vast ligt weten we ook nog niet helemaal wat we kunnen verwachten. De feestzaal die we oorspronkelijk zouden hebben vroegen ze 7 euro p.p. voor een taart in lagen zij werkten samen met een plaatselijke patissier . Maar daar gaan we uiteindelijk niet meer .
We hebben wel al contact gehad met een patissier hier in de buurt die ook dergelijke taarten maakt . Eerst horen we bij onze zaal en dan zien we van daaruit wel.

Melissa
13-8-2010
 Meld misbruik29-5-2010 21:51:01

Hey,

De onze kost 2,5 euro/persoon. Wij hebben slagroom én botercreme . Moest het echt warm worden, laten we de slagroom weg. Die van ons wordt in laagjes gemaakt, wel niet op elkaar gestapeld, maar zo op een standaard.

Onze eerste feestzaal vroeg maar liefst 6 euro/persoon terwijl wij wisten bij welke bakker ze die lieten maken en die maar 3 vroegen Daarna zijn we van zaal gewisseld, want was allemaal heel duur daar! En indien we het niet daar namen moesten we een bedrag betalen... Bij onze zaal nu maakt het weinig uit gelukkig!

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik29-5-2010 22:07:22

bij ons wordt ze geelverd door onze bakker makt ze voor 1,5 euro per persoon, doorda tik dus de dessert van buiten men feestzaal heb moet ik wel 1 euro per persoon soort van kurkgeld betalen.

dit is ongeact de vulling versiering wat we ook wensen, de prijs blijft het zelfde, we zijn wel nog aan vechten voor ons model ik wil ze op elkaar hebben zonder stander maar de bakker vrees dat ze gaan inzakken. dus zal waarschijnlijk een staander worden

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik30-5-2010 11:59:13

als je kijkt bij petit gateaux of koekjesfee. Daar zijn de taarten toch ook gestapelt ? of hebben die een binnenwerk misschien ?
op Discovery heb je elke week rond 20u of zo een programma die Cake Boss heet. Daar stapelen ze toch ook gewoon op elkaar ?
Ben in ieder geval benieuwt want wij willen in ieder geval een gestapelde taart van klein naar groot .

angela
2-10-2010
 Meld misbruik30-5-2010 15:45:55

ONZE BRUIDSTAART WORDT VAN IJSCREME GEMAAKT. (VANILLE EN CHOCOLADE MET SLAGROOM)
5,5 EURO PER PERSOON.

GROETJES ANGELA

Venesa
17-9-2010
 Meld misbruik31-5-2010 8:17:18

Hallo,

Onze taart is 4 hoog op een standaard, elk taar heeft een ander vulling dus 4 verschillende en is voor 55 personen met een heel aparte taarttopper, silvere pareltjes als extra decoratie passend bij de topper, en rosjes uit suiker in 4 verschillende kleuren passend bij de thema en met borg voor de standaard 195€

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...