Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Zilverreiger

24-1-2006 12:26:11
Hey,

Ik geef mijn feest in de Zilverreiger in Oosterzele.Zijn er nog bruidjes die daar hun feest geven? Of bruidjes die al getrouwd zijn en daar hun feest gegeven hebben? Graag jullie mening hierover

groetjes
sofie

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 368

Wendy
23-9-2006
 Meld misbruik24-1-2006 13:10:04

Hoi Sofie,
Ik heb gezien dat je al een paar keer iets op deze website gezet hebt. Bij mij is het nu de eerste keer. Ik ben Wendy, de verloofde van Davy (had gezien dat je de vraag al eens gesteld had aan een zekere Wendy)
Ik wou gewoon even reageren en je veel succes wensen !!
Wij hebben eigenlijk enkel de feestzaal die zo goed als vast ligt, dus voor de rest nog veel werk.... Ik zal in de toekomst nog dikwijls vragen stellen vrees ik..

Alé, misschien tot straks!

Wendy
23/09/2006

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik24-1-2006 15:39:43

Hallo,

Wij zijn daar al naar een trouwfeest geweest en moet zeggen vond het wel een goeie zaal. Ruimete genoeg om te dansen, zaal kan ook opgesplitst worden, zeer lekker eten, vlotte bediening. En blijkbaar is er ook mogelijkheid om buiten uw receptie te doen, maar bij het trouwfeest dat wij bijgewoond hebben was het te slecht weer hiervoor, daarom ging de receptie door in een zaaltje apart.
Enkel positieve referenties hoor.
Van waar ben jij?

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik25-1-2006 12:00:57

Hey Mieke,

Ik ben van Kalken, bij Wetteren dus de zilverreiger was ideaal kwa ligging

bedankt voor je reactie

groetjes
sofie

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik25-1-2006 12:03:37

Wendy,

Inderdaad, jochen vertelde het me, kwist zelf niet dat jullie trouwplannen hadden.
bedankt en voor u ook heel veel succes natuurlijk, je mag mij zoveel vragen stellen als je wil, deze website dient er trouwens voor hé. Ik heb hier zelf ook al heel veel ideeen opgedaan.

groetjes
sofie
15 07 2006

Katrien
25-2-2006
 Meld misbruik25-1-2006 19:00:18

Ik ben er naar een trouw geweest van een nicht van ons. De receptie was ook binnen en ik vond de ruimte wel wat klein. We stonden zeer dicht op elkaar...kwas blij als we naar de feestzaal mochten, daar was het wel ruim.
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...