Terug naar overzicht
Hoi Sofie, Ik heb gezien dat je al een paar keer iets op deze website gezet hebt. Bij mij is het nu de eerste keer. Ik ben Wendy, de verloofde van Davy (had gezien dat je de vraag al eens gesteld had aan een zekere Wendy)Ik wou gewoon even reageren en je veel succes wensen !! Wij hebben eigenlijk enkel de feestzaal die zo goed als vast ligt, dus voor de rest nog veel werk.... Ik zal in de toekomst nog dikwijls vragen stellen vrees ik..Alé, misschien tot straks!Wendy23/09/2006
Hallo,Wij zijn daar al naar een trouwfeest geweest en moet zeggen vond het wel een goeie zaal. Ruimete genoeg om te dansen, zaal kan ook opgesplitst worden, zeer lekker eten, vlotte bediening. En blijkbaar is er ook mogelijkheid om buiten uw receptie te doen, maar bij het trouwfeest dat wij bijgewoond hebben was het te slecht weer hiervoor, daarom ging de receptie door in een zaaltje apart.Enkel positieve referenties hoor.Van waar ben jij?
Hey Mieke, Ik ben van Kalken, bij Wetteren dus de zilverreiger was ideaal kwa liggingbedankt voor je reactiegroetjessofie
Wendy,Inderdaad, jochen vertelde het me, kwist zelf niet dat jullie trouwplannen hadden. bedankt en voor u ook heel veel succes natuurlijk, je mag mij zoveel vragen stellen als je wil, deze website dient er trouwens voor hé. Ik heb hier zelf ook al heel veel ideeen opgedaan.groetjessofie15 07 2006
Ik ben er naar een trouw geweest van een nicht van ons. De receptie was ook binnen en ik vond de ruimte wel wat klein. We stonden zeer dicht op elkaar...kwas blij als we naar de feestzaal mochten, daar was het wel ruim.Katrien