Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 juni 2010

29-5-2010 23:02:51
Dag toekomstige bruidjes en gommetjes,

zijn er nog mensen die huwen op 18 juni 2010
Het komt steeds dichter bij ... nog 19 dagen ...
Ik geniet zo van de voorbereidingen en de drukte en spanning
al die kleine dingen die het speciaal maken, ons dochtertje die net als mama elke dag aan het aftellen is.
Hopelijk genieten jullie evenveel als ik en voelen jullie je allemaal een beetje prinses

Groeten

Lindsey

Lindsey
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1280

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik30-5-2010 8:07:11

Hey Lindsey,

Ik trouw ook op vrijdag 18/06!
Wij hebben ook een dochtertje van 2.5 jaar maar ze beseft het niet echt allemaal denk ik.
Hoe oud is jouw dochtertje?
Ik moet zeggen dat ik toch wel al ongeloofelijk veel stress heb.
Ik sta er mee op en ga ermee slapen, dan lig ik te denken, oei, dat moet ik nog doen,
en gaat dat wel goed gaan, enz...
Alles is zo goed als in orde, gisteren nog naar de Ava geweest voor decoratie enz..
En hoe zit het bij jou? Alles al klaar?
Waar trouw je ergens?

Groetjes,
Kelly

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik30-5-2010 17:04:09

Hey Kelly,

ons dochtertje is 4,5 jaar en is net zo enthousiast als ons.
Ze beleefd het het helemaal mee. Ze zal ons bruidsmeisje zijn.
Haar juf in school is elke dag van alles op de hoogte
Het meeste is al in orde.
Vorige week mijn kleed gaan passen en al het prinsessegevoel gehad
Woensdag op proef naar de kapper. Donderdag afspraak met de DJ om alles te overlopen.
Deze week de menu's maken en de tafelindeling samen stellen.
Nog op zoek gaan naar boompjes om te huren...
Voor de rest denk ik dat alles geregeld is ... hopelijk zien we niets over het hoofd ...
Het komt echt wel dichter en dichter hé.
Zoveel dat we ermee bezig zijn en dan zal het in één dag voorbij zijn...
Wij zijn van West-Vlaanderen, regio Ieper.
En jullie?

Groetjes

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik30-5-2010 19:35:01

Oh super leuk dat jullie dochtertje het zo goed kan mee beleven.
Ons dochtertje is nog net iets te jong daarvoor denk ik. Het zal een supervermoeiende dag worden voor haar. Na de receptie hebben we dan ook een babysit voorzien zodat ze naar huis kan. Hoe gaan jullie dat doen? Blijft ze gedurende het hele feest?
Ik moet vrijdag de laatste keer mijn kleed gaan passen.
Ik vind dat het allemaal zo snel gaat opeens, ik ben vorig jaar eind juni beginnen aftellen..
Wij zijn van Vlaams Brabant, Koningslo.
Trouwen jullie ook voor de kerk?

Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik30-5-2010 20:39:23

beste lindsey

Wij trouwen een dagje later dus de spanning giert door mijn buik en blijft
soms zitten in mijn maag geen fijn gevoel maar dat hoort erbij.Gezonde stress noem ik dat.
Morgen maandag gaan we naar onze feestzaal de tafels vastleggen.Dan moeten we nog de naam kaartjes schrijven voor het avondfeest.En voor de reseptie moeten we nog bruidssuiker maken(spekkenbrochette's snoep) en dan nog de cava en de wijn bestellen en dan zijn we er bijna.Donderdag 17 juni het voetbalterrein gaan aankleden versieren dus,en dan hopen op een stralende zonnige dag van s'morgens tot zonsondergang en dan hoop ik dat alles goed is verlopen.Heel veel succes en een ding niet vergeten geniet ervan.grtz sylvia en paul

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik30-5-2010 22:24:23

Superfijn om hier met jullie over te kunnen over praten.
Altijd leuk om ervaringen te delen hé.
Kelly, ja ons dochtertje blijft het hele feest bij ons. Er is wel een kamertje bij de feestzaal waar we een slaapplekje voor haar voorzien. Ze zou het niet lang volhouden vrees ik.
We trouwen niet voor de kerk, alleen het stadhuis.
maar dat het feest niet minder. Alles zal erop en eraan zijn

Hey Sylvia!
wat fijn om het voetbalterrein aan te kleden! Wat houdt dat in? Mijn ventje is ook een voetballer.
We hebben allemaal die gezonde kriebels in onze buik. Zo'n fijn gevoel Soms gewoon zin om te gillen...

Hebben jullie ook een thema op jullie avondfeest? Wij werken met films, de gasten vor het avondfeest krijgen dan een filmticket met de plaats van hun tafel.

Groetjes

Tine
18-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 11:41:06

Hey Lindsey en Kelly,

Wij trouwen ook op 18 juni ... nu is het nog slechts 17 dagen. Het komt echt wel dichterbij é.
Nu bezig met de laatste voorbereidingen ... begin echt wel zenuwachtig te worden nu.

Veel succes nog en geniet van jullie dagje, ik ga dat zeker ook doen.

Groetjes,

Tine

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 18:02:11

Hoikes allemaal,

Nee wij werken niet echt met een thema. Bij ons zullen ze gewoon de namen afroepen en de mensen naar hun tafel begeleiden.
Zijn er bij jullie al mensen die gestort hebben? Wij hebben nl op de uitnodigingen ons rekeningnummer gezet. Ik ga gewoon eerlijk zijn en het zeggen, ook al komt het misschien grof over van mij. Bij ons hebben er al mensen gestort.
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje verrast ben, in de negatieve zin.
Er bv iemand die opt avondfeest komt dat 25 euro heeft gestort.
Ik vind dat nu toch echt wel superweinig. Wetende dat wij een uitgebreidt diner aan tafel hebben. Wat is jullie mening daarover?

Groetjes
Een stress kipje :)

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 19:38:51

Hey Kelly,

das inderdaad wel wat weinig maar wij hebben ons geen getal opgedragen dat we willen krijgen van de mensen.
Tenslotte trouwen we niet voor het geld dat de mensen geven maar omdat we aan iedereen willen laten zien hoe dolverliefd we zijn en elkaar graag zien.
Wij hebben dan ook geen rekeningnummer of kadotip vermeld op de uitnodiging.
De centjes zijn natuurlijk wel leuk meegenomen hé.
Niet aan denken meid maar vooral genieten!!

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 20:54:38

Hey Lindsey,

Uiteraard is dat helemaal niet de reden waarom we trouwen.
Maar aangezien we we al onze spaarcentjes besteden aan het huwelijk, hopen we op een leuk bedrag om in september nog op huwelijkreis te gaan.
Ik ga er mij natuurlijk ook niet druk over maken maar vond dat toch wel serieus verrassend en wou gewoon effe mijn gevoelens hier delen daarover

Hoe vertrekken jullie naar het stadhuis?
Is het de bedoeling dat ik samen met mijn papa uit de wagen stap en mijn vriend met zijn mama?

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik1-6-2010 13:26:14

Hey kelly,

begrijp je gevoelens je wel. Maar die dag zal je tal van andere leuke dingen meemaken. Dus zal die domper snel vergeten zijn.
Wij vertrekken in een oldtimer naar het stadhuis.
Mijn vriend komt mij thuis afhalen en samen rijden we naar het stadhuis.
Hij komt wel naar ons huis met zijn moeder in de wagen en aan de deur geeft mijn papa mij weg
Hoe gaat het met de voorbereidingen?
Ik mag morgen naar de kapper.
Zou graag mijn haar opsteken met een mooie speld met steentjes maar vind er geen

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik1-6-2010 18:21:24

Hoi Lindsey,

Ik twijfel nog een beetje hoe ik het juist moet aanpakken.
Wij hebben een limo gehuurd en ik dacht misschien om dan aan het stadhuis mijn vriend met zijn mama en ik met mijn papa uit te stappen. Maar nu ben ik aant twijfelen of dat wel zo gedaan wordt?
Met de voorbereidingen super. De mensen hadden tot vandaag om te bevestigen en zogoed als iedereen die we hadden gevraagd komt (op 5 mensen na ofzo) voor het avondfeest.
Ik heb mijn kapseltje al is proef gedaan, ik ga eerder voor een beetje klassiek zo chinon achtig. Mijn kleed is nogal aan de drukke kant en wou het daarom simpel houden.
Wat voor spelt zoek je juist? Want online kan je er ongelooflijk veel vinden.
Bij veritas hebben ze ook een aantal bruidsaccesoires, weet niet of je daar al een kijkje bent gaan nemen?
Vrijdag moet ik voor de laatste retouche van mijn kleed. Ik ben een beetje afgevallen (16kg) en daarom wou ik de retouche zo lang mogelijk uitstellen.
Nu zit ik wel zonder bh. Echt nergens te vinden. Vandaag nog 2 boetieks gedaan, echt hopeloos, en moet die vrijdag meenemen.
Ik had er eentje gekocht bij de eerste pas in december maar die is ondertussen te groot geworden. Kheb een 85E, niet echt een confectiemaat en dus moeilijk te vinden
Pfff.. dat gaat nog wat worden om eentje te vinden blijkbaar.
Welke kleedje heb je als ik mag vragen?

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 8:18:55

Hey Kelly,

vlug je bericht gelezen.
Niet al te veel tijd om te antwoorden.
Dus nu kort een bericht, later geef ik je een groter verslag
Naar veritas ben ik al geweest maar mijn zin niet gevonden.
Voor lingerie ben ik naar artex (nu trendwalk) geweest.
Daar hebben ze veel keuze. En degelijke kwaliteit. Mijn lingerie is van Marie-Jo.

Nu vlug aan het werk (ben al op mijn werk)
Ik geef je later op de dag nog een bericht.
Niet paniekeren voor vrijdag!! alles komt in orde.

X

Sas
8-6-2012
 Meld misbruik5-6-2010 10:33:40

Hey meiden,

Voor jullie komt het inderdaad dichter bij en hopelijk hebben jullie zeer goed weer.

Voor ons is het nog iets verder. We zouden graag vrijdag 13 mei 2011 trouwen maar ik zit beetje "verveelt" met het feit dat het een vrijdag is.
We moeten onze zaal tegen volgende week defintief vast leggen (hebben op 2 zalen een optie)
Mijn zus heeft nl tegen dan een dochtertje in het 1e leerjaar en mijn nichtje zit dan in het 2de middelbaar en nog een ander nichtje in het 4de middelbaar.
In principe zijn die dus "schoolplichtig". Zouden jullie dan toch vrijdags trouwen of eerder opteren voor een zaterdag (wat wel duurder is bij onze zalen)!

Hoe zien jullie dat of hoe doen jullie dat? hebben jullie opmerkingen gekregen van familieleden?

groetjes

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik6-6-2010 19:34:25

Hey Sas,

proficiat met jullie verloving.
Wij konden niet anders dan trouwen op een vrijdag want wij kunnen maar de eerste zaterdag van maand trouwen op een zaterdag.
Wij hebben ook enkele kinderen in de familie die schoolplichtig zijn en bovendien midden in de examens zullen zitten over 2 weken.
Maar niemand van de familie heeft daar bezwaren over gemaakt.
Bovendien krijgen zij een dagje klein verlet voor die dag. Als we zouden trouwen op een zaterdag zijn ze die dag kwijt.
En de kinderen die hebben enkel een blad nodig van het gemeentehuis en zo zijn ze wettig afwezig.
Niets van aantrekken dus. Het is jullie trouwfeest en jullie beslissen wanneer jullie trouwen.
Geniet van de voorbereidingen!!!
Het is een superleuke tijd!

Groetjes
X

Sas
8-6-2012
 Meld misbruik7-6-2010 20:14:56

Lindsey,

Bedankt voor je antwoord! Nu gaan we zeker voor een vrijdag gaan.
Mijn zus is nogal moeilijk in die dingen maar als ze wettig afwezig is door een papier van het gemeentehuis is het wel ok denk ik.

Hopelijk hebben jullie goed weer en geniet ervan.

kaat

Meld misbruik8-6-2010 13:45:34

Aan Tine, Kelly en Lindsey,
Heel erg proficiat met jullie nakende huwelijk!
Ik ben Kaat en werk voor Canvas, meer bepaald voor en met Phara de Aguirre en ik ben heel erg op zoek naar een jong koppel (een van beiden moet onder de 25 jaar zijn), dat op vrijdag 18 juni trouwt...voor een korte filmopname en een klein interview.
Wie ziet dit zitten? mail me op kaat@sylvesterproductions.be of bel me op 0476.22.16.65

Lieve groeten,
Kaat Mensels

kaat

Meld misbruik8-6-2010 13:45:44

Aan Tine, Kelly en Lindsey,
Heel erg proficiat met jullie nakende huwelijk!
Ik ben Kaat en werk voor Canvas, meer bepaald voor en met Phara de Aguirre en ik ben heel erg op zoek naar een jong koppel (een van beiden moet onder de 25 jaar zijn), dat op vrijdag 18 juni trouwt...voor een korte filmopname en een klein interview.
Wie ziet dit zitten? mail me op kaat@sylvesterproductions.be of bel me op 0476.22.16.65

Lieve groeten,
Kaat Mensels

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...