TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Natalie
17-7-2010
|
30-5-2010 10:57:31
Azzurro in Oostende.
Ook daar kan je allebei terecht
En vooral aan schappelijke prijzen
Succes nog met de voorbereidingen en alsnog veel sterkte met het verlies van jullie dierbare
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
30-5-2010 13:29:17
Niet ver van Koonings, ook in regio Eindhoven, outlet An & John bruidsmode. Hebben ook alle grote merken, want als je ziet welke merken ze in hun gewone winkel hebben, kan je wel aannemen dat de outlet vandaar komt. Voor rest denk ik niet dat je echt succes zal hebben bij Koonings, daar zij al de traditionele kleedjes verkopen en dat begint al snel bij 1000 euro. Kan me vergissen, denk dat je hen best even belt, had een afspraak met hen, maar omdat ik het in eerste winkel al gevonden had hier dichter bij huis, had ik hem afgezegd. Zodoende ben ik er zelf nog niet geweest.
Heb hier wel nog kortingsbonnen liggen van hun als je geïnteresseerd bent?
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
30-5-2010 19:33:51
Hallo
Wij zijn ook voor de mannen bij Koonings geweest en hat was niet echt goedkoop. Ik dacht rond de 1500 euro.
Ze waren wel heel vriendelijk. Maar wij persoonlijk vonden er niet echt onze stijl.
Voor je trouwkleed kan je misschien eens naar Claire de femme gaan. Al hun kleedjes en prijzen staan online ( www.clairedefemme.be). Prijzen vanaf 300 euro dacht ik.
Ik weet niet van waar je bent maar ze zitten iets onder Brussel.
Het is geen grand chique winkel maar ze hebben wel mooie kleedjes. Prijs/kwaliteit een aanrader.
groetjes en succes
|
|
sylvia
26-6-2010
|
30-5-2010 20:35:37
hallo sofie,
Bij modemagda zij de kleren ongeveer tussen die prijs.
Dat is op de ransberg en dat is in vlaams-brabant.
hoop dat je er iets aan hebt en ze hebben ook een site
Ik weet nu niet van waar je afkomstig bent
groetjes sylvia
succes
|
|
Venesa
17-9-2010
|
|
|
Marita
|
4-6-2010 0:52:59
Hey Sofie,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem kan je ook voor beiden terecht + nog voor heel veel andere zaken zoals gastenboeken, dankgeschenken, drukwerk (met mooie korting bij aankoop bruidsjurk/trouwkostuum), kaarsen, bruidssuikers, spaarpotten, enz enz. Alles op één adres ... makkelijk ... zeker als je niet veel tijd kan uittrekken om rond te rijden. Wat bruidsjurken betreft: er zijn jurken in alle prijsklasses ... door de grote keuze zijn er al jurken vanaf zo'n 600 euro. Indien je een kijkje wil komen nemen of wil komen passen, maak je best op voorhand even een afspraak zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|