Terug naar overzicht
welke streek aub?
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be ...neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar... Mvg, Dierk Van Paemelen
Hallo, Wij hebben ons trouwfeest gedaan op 21 mei 2010. Wij hebben dj luc van sint katelijne waver genomen. Hij vroeg 375€ alles inclusieve. En ik moet zeggen het was echt super. In het begin kwam het feest nogal moeilijk op gang, maar dit was meer omdat het vrijdagavond was. Hij is echt een aangename man en luistert naar je wensen. Als je er gegevens van wil hebben, dan moet je mij maar mailen. andries_veronique@msn.com groetjes, véroniquereeds een week getrouwd :)
wat is niet te duur? Voor de ene is 350 Euro al duur voor de andere is 550 goedkoop.... Wil je de goedkoopste, neem dan de gouden gids: bel ze allemaal af, vraag hun prijs en neem er de goedkoopste uit. En wat is een goede dj? Als hij jullie wensen kan inlossen? Als hij er ambiance kan inbrengen? Als hij geen typische foute deuntjes draait.....of als hij dat wel draait? Als hij jullie favoriete muziek kan draaien of als hij zijn set aanpast aan het volk? Of misschien iemand met duizend referenties en jarenlange ervaring? Iemand die je een contract kan aanbieden en niet in het zwart werkt? Misschien is het hier beter te formuleren wat je van een dj verwacht en zo de meningen vraagt van de koppels? Trouwens de meeste koppels die al getrouwd zijn en dus ervaring hebben met hun dj, die zie je hier niet meer op het forum... 1 ding is zeker: "goedkoop en zeer goed" passen niet goed bij elkaar, hou daar rekening mee.
Greta, ons feest gaat door in Genk
Hey wij hebben klimaxs music es gezien op een trouw en vonden dat zeer goed. Hij zal dan ook op ons feest in de waerboom spelen. Groetjes Debby
goed en goedkoop gaan meestal niet echt samen Het is zoals in alles "koeken naar geld"
Je kan ook altijd eens een kijkje nemen op www.partyspinners.be 2 ervaren dj's die verschillende muziekgenres verwerken in een sprankelde mix.Zeker eens de moeite om een kijkje te nemen!Een aanrader!!GroetjesSandra
Hallo Véronique, mocht je nog op zoek zijn voor een all round DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze. Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader. Mvg Karine
www.dsomusic.be een aanrader dj_william@telenet.com hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek. Ambiance verzekerd . Mvg Karine
www.dsomusic.be
een aanrader dj_william@telenet.com hij houd volledig rekening met uw wensen en speelt goed in op het publiek.
Ambiance verzekerd .
Mvg Karine