Terug naar overzicht
Hoi Vicky,ik zou geen extra mannen gaan zoeken om het plaatje te doen kloppen. Een suite is in mijn ogen voor de mensen die het dichtste bij jou staan. Met drie naast elkaar lopen vind ik zelf geen slecht idee. Heeft ook wel iets speciaal.groetjes
Hey Vicky,ook in onze suite klopte het aantal niet. Mijn bomma zou nl. alleen moeten lopen en wij hadden ook niet zomaar mannen "voorhanden". Wij hebben dit opgelost door een heel goede vriendin van mijn bomma (waar ook ik een band mee heb) te vragen naast haar te lopen.Misschien is het dus ook een oplossing voor jou om 2 dames naast elkaar te laten lopen?veel succesKathleen
Ik zou jij met je papa en je toekomstige met je mama. Uiteindelijk zal het voor je mama toch ook een hele eer zijn haar 'schoonzoon' te kunnen weggeven. Bij ons kwam alles mooi uit, behalve onze 2 grootvaders, die allebei zeiden dat 2 mannen samen niet kan (want gingen de mensen wel niet zeggen), dus is mijn grootvader met een alleenstaande tante geweest (de enige langs die kant) en de grootvader van mijn man met een nichtje die dat graag deed. Mss kan je ook zo'n oplossgin vinden. Mss moet je maar eens een opsomming geven van wie je er zeker bij wil, dan kunnen wij mss een suggestie doen voor de suite.
'k Zou ook zoiets voorstellen zoals An: jij met je vader en je toekomstige met je moeder. Voor de rest: dames met elkaar? Wij zitten met onze twee getuigen (m'n broer en een vriend van m'n toekomstige) die ook geen partner hebben. We hebben hen laten kiezen: ofwel zochten we nog naar een goeie vriendin of nichtje of zo, ofwel gaan ze met elkaar. En ze hebben er dus voor gekozen om samen te lopen :-)'k Heb me daar in begin ook wel zenuwachtig in gemaakt, maar nu heb ik zoiets van: dat moet kunnen en als mensen daar problemen mee hebben dan is dat maar hun zaak! :-)Zeker niet in overdrive gaan, nergens voor nodig!Groetjes,Sylvie11/03/06
Ik zou het ook zo doen: jouw mama met je verloofde. Dat oogt toch ook mooi.En dat er niet voor elke man een vrouw is, daar zou ik me zeker niet druk in maken, dat is de dag van vandaag altijd zo ;o)Groetjes,Fieke 7/07/2007