Terug naar overzicht
Dag Wendy ik ben vorige zaterdag 29 mei getrouwd en Michel was onze cameraman. Ik moet nu uiteraard nog even wachten op het resultaat, maar ik kan je al zeggen dat het een heel eerlijke en vriendelijke man is. Hij was mooi op tijd, ook al moest hij ver rijden voor ons. Ons huwelijk was in Wetteren (Oost-Vlaanderen). Hij was vooraf langsgeweest bij ons met een voorbeeld-DVD van een eerdere trouw die hij gefilmd had. Die zag er alleszins veelbelovend uit. Als je wil, laat ik je na ontvangst van onze DVD wel weten hoe het resultaat geworden is. Stuur me een mailtje om me eraan te herinneren: els_scheirlinck, gevolgd door hotmail.com. Ik vetrek volgende week 2 weken op huwelijksreis, dus tegen ik terug ben, vind ik jouw berichtje niet gemakkelijk meer terug op dit forum. groetjes Els
dag Els, eerst en vooral van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Hopelijk was het een geslaagde dag met veel mooie momenten! :-) dat zou heel lief zijn als je eens zou laten weten wat jullie resultaat is! Als hij langskomt met een voorbeeldfilm, moet je dan direct beslissen of je hem neemt? Zal je binnen een aantal weken eens mailen :-) veel plezier op huwelijjksreis, geniet ervan! Groetjes Wendy
hey ik zou ook graag deze man boeken..kan je mij ook laten weten hoe het was met hem en z'n film ? :-) groetjes, Linsay.geenen@telenet.be
Vanaf ik antw weet zal ik je mailen! :-) groetjes wendy