Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opgepast!!Bedrog bruidskleedjes!!

30-5-2010 14:54:29
Hallo lieve bruidjes,
Via via hebben ze me laten kennis maken met bella moda en ben dan ook razend benieuwd gaan kijken op die site(www.bellamoda.be).
Op het eerste zicht heel mooi,had me ingeschreven voor een pasdag en heel blij dat was gisteren.
Deze pasdag ging door in Oud-rekem...voor ons toch een dik uur rijden want op de site had ik mijn goesting gevonden.
Ze gingen alle kleedjes mee hebben om te passen tot ik daar was...
Vond het raar want er was al geen kat te zien!!
Eens aangekomen volgde we de bordjes Bella moda...tot aan het eerste verdiep en toen begon de klucht!!
Eerst en vooral niemand om je te ontvangen, na 5 min in een lege kamer te staan kwam eindelijk een mevr.(die er niet uit zag trouwens ) zeggen dat ik 5 min.moest wachten.Toen ik binnen was zei ik wie ik was(ik had de mail bij van hun en de foto van "mijn" kleed.
Waarop die doodleuk zei oh dat heb ik niet mee..enkel op bestelling...ik kon door de grond gaan zo ontchoogeld was ik...
Heb dan maar uit beleefdheid een paar kleedjes gepast maar eerlijk gezegd het is niks waard het zijn vodden(kan ook niet anders voor dat geld)!!
Maar het strafste van al was..geen kleedhokje!!je moest je daar maar in het midden vd kamer omkleden
Die had geen speldjes mee die had geen hoepel voor onder het kleed,zelfs die kleren waren niet gestreken.
Er was nog geen fatsoenlijke spiegel!
foei foei wat een amteurisme,mijn zien ze er niet meer en iedereen durf ik afraden om daar iets van te kopen! Het is zoooo nep en het ziet er goedkoop uit.
Die madam had totaal geen talent om een trouwkleed te verkopen,voor mij was het een echte sisser!!
Tot mijn papa zei om in heusden eens te gaan kijken en heb daar uiteindelijk mijn droooooooooomkleed gevonden!!
Zo zie je maar bedriegelijke reclame bestaat dus wel nog he!!
wie heeft er nog ervaringen mee ??

patricia
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 30 | Gelezen: 4785

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik30-5-2010 15:07:36

Tja voor wat hoort wat eh

patricia
2-7-2011
 Meld misbruik30-5-2010 16:51:32

ja mila als je dat een service vind...ben toch meer gewoon!!

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik30-5-2010 16:59:16

Excuseer Mila,
Het is niet omdat je voor een goedkoper kleed gaat dat daarom de service '0' moet zijn hé! Ik betaalde het mijne 260euro bij Cachet en ik voelde me daar meteen op mijn gemak en tis nu niet dat mijn kleed een vod is! Een beetje respect graag voor zij die het met minder moeten doen.

Patricia, ik ben blij dat je desondanks de teleurstelling toch nog je droomkleed hebt gevonden. Waar papa's dan al ni goed voor zijn ;)

x Kitty

evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-5-2010 17:09:10

Leuk dat je dan uiteindelijk toch iets gevonden hebt. Aselin of Sposa?

patricia
2-7-2011
 Meld misbruik30-5-2010 17:29:22

Hoi kitty en evy,heb het gevonden bij sposa,heel vriendelijk daar ...een echte aanrader.
Mila ben blij dat jij je droomkleed gevonden hebt, ja mijn papa he !!

evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-5-2010 18:45:29

Mijn kleed kwam van Sposa. Wel uitkijken en zorg zeker op tijd voor pasbeurten, want de service laat soms te wensen over. Men weze gewaarschuwd!
Zo had mijn moeder haar suitekleed daar ook besteld. Uiteindelijk heeft ze het daar moeten achterlaten omdat het niet op tijd zou klaargeraken. Natuurlijk wel voorschot kwijt!
Dus...uitkijken geblazen...

Gelukkig was mijn kleed wel op tijd klaar (al heb ik veel telefoons moeten doen)...

Groetjes Evy
01/08/2008

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik30-5-2010 20:05:08

Goed dat je toch je jurk hebt gevonden.

Ik vind ook dat mensen met mindere financiele mogelijkheden daarom geen vodden mogen dragen. Ik ben een van de gezegenden die maar de helft van mijn jurk moet betalen. Maar velen hebben dat niet.

Om dan nog niet te praten over de kwaliteit , vind ik dat in dergelijke 'winkels' toch op zijn minst een pashokje moet zijn . Ze kunnen op zijn minst u naar een ruimte apart sturen toch ?

+ het opvolgen van de afspraak is ook niet fantastisch , ze wist dat je er ging zijn , en wss ook wat je wilde... dan heeft ze dit niet mee. Foei foei . enfin cheer up. je hebt je jurk !

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-5-2010 20:47:50

De prijzen van kleedjes zijn relatief. Ik had er eentje van Sincerity. Dit heeft ongeveer 1400 euro gekost. Nu een paar weken terug zet hier iemand een link van een Nederlandse site die bruidsjurken in China laat maken. http://www.supersizefashion.nl/ Staat daar mijn kleed wel niet tussen voor 125 euro?!? (was wel niet de juiste maat ...) Maar het gaat om het principe, dat kleed is juist hetzelfde als dat van mij. Op mijn kleed stond ook made in China, alhoewel Sincerity een Amerikaans merk is. Ik blij dat ik mijn kleed niet zelf betaalt heb, mijn sponsor heb ik maar in het ongewisse gelaten...

groetjes, Carolina

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik31-5-2010 9:43:27

Hallokes,

Je moet toch opletten bij bestellen via internet.
Het ziet er misschien hetzelfde uit en er staat misschien ook op made in china, maar de kwaliteit kan toch verschillen hoor.

Wij hebben wel geluk met onze kledij voor de bruidskindjes.
Een winkel in Nederland. Eerst via internet gekeken en echt niet veel geld en ik dacht ja de kwaliteit. Toen we op verlof waren in Nederland, in de buurt, zijn we eens gaan kijken en het is echt degelijke kwaliteit. Maar ik zou het nooit gekocht hebben via internet zonder te zien en te voelen.

Groetjes Lindsay
09/10/2010

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 16:28:40

Ben daar ook geweest bij Sposa !!!! Supervriendelijke mensen !!! Echt waar !!!
Ik had er ook een kleedje op het oog maar het is toch een kleedje van Primo Piano (Genk) geworden !!!

En ik ben het volledig eens met de reactie qua prijs en service !!!! Het is niet omdat het kleed Goedko(o)p(er) is dat de Service idd 0 moet zijn !!!!!

Veel succes allemaal !!!!!
Grtjs

Kelly
30-6-2010
 Meld misbruik23-6-2010 12:54:39

Hallo,
Ik heb ook mijn trouwkleed op bella moda bestelt,
maar heb nog steeds niet ontvangen.
Ik trouw volgende week en heb nu nog steeds geen kleed, aangezien wij een jong koppel zijn hebben we ook niet veel kunnen sparen om nu zomaar om een ander kleed ta gaan.
Ondertussen ben ik wel mijn centen kwijt en zit ik met de problemen van dien;
Wij laten dit hier niet bij.
Hebben jullie tips, om goedkoop aan een trouwkleed te geraken ?
Bedankt;

Jack
1-9-2010
 Meld misbruik24-6-2010 0:25:04

hallo kelly,
mag ik vragen hoe lang je al wacht op je bestelling, wij hebben nl begin juni besteld
en ook nog niks ontvangen.. Ik zag wel de melding op home-page dat wegens een sterfgeval zij afwezig waren tot 2 juni..

gr. jack en cindy

tacha
23-7-2011
 Meld misbruik27-7-2010 14:50:32

hebben jullie al nieuws over de bestelling van bella moda
ik heb me ingeschreven voor een pasdag ,
ben echt eens benieuwd

grts

Lopke
31-7-2010
 Meld misbruik27-7-2010 20:19:17

Ik heb eind juni geld overgemaakt aan Bella moda voor een kleedje voor mijn bruidsmeisje. Ik heb nooit een email gekregen dat ze het geld ontvangen hadden, en nooit een email dat ze het kleedje opgestuurd hadden. Na enkele mails verstuurd te hebben met de vraag hoe het nu zat met het kleedje kreeg ik nog steeds geen reactie. Toen hebben wij besloten om klacht in te dienen bij de politie omdat wij dit bedrog vonden. Ik mailde eerste naar Bella moda dat ze 5 dagen de tijd hadden om mijn geld terug te storten of dat ik anders naar de politie zou stappen. Rara... Na 3 dagen (vorige week donderdag) kwam het kleedje hier toe. De kwaliteit van het kleedje laat echt te wensen over en gelukkig kan mijn schoonmoeder goed naaien want er zaten zelfs scheuren in. Het kleedje was ook niet meer zo wit want er stond een afdruk van een schoenzool op (blijkbaar had het op de grond gelegen en was iemand er over gelopen). Ik ben er dus allesbehalve tevreden over maar ben toch blij dat ik "iets" gekregen heb voor mijn geld.

Lopke
31-7-2010
 Meld misbruik27-7-2010 20:23:37

Ik wil er ook nog bij zeggen dat ik het model anna lena wit besteld had en dat het kleedje totaal NIET gelijkt aan het kleedje die afgebeeld staat op de website.

ellen

Meld misbruik29-7-2010 14:34:11

hoi ik heb ook bij Bella Moda iets besteld en betaald maar nooit wat gekregen, ik heb 2 x een mail gestuurd maar geen reactie, volgens mij zijn het dieven, deze zaak moet gestopt worden want het is schandalig hoe ze je behandelen.

De eerste keer dat ik mailden vroeg ik waar ik het geld naar over moest maken en dan krijg je gelijk een mail en als ze het geld binnen hebben dan hoor je of ziet je niets,
dus koop nooit bij BELL MODA stelletje dieven!!!!!!!!!!!

Anja
10-12-2010
 Meld misbruik10-8-2010 18:13:39

Hier precies hetzelfde! Ook opgelicht door Bella Moda.
Iemand moet die site van hun sluiten hoor!
Ik heb hun ook een email gestuurd, en ik ga volgende week aangifte bij de
politie doen hiervan!

Kelly; misschien moet jij dat ook doen! Hoe meer mensen dat doen, des te beter lijkt me.

Anja
10-12-2010
 Meld misbruik10-8-2010 18:14:49

Oh, Ellen, misschien jij ook aangifte gaan doen!

linda
26-11-2010
 Meld misbruik19-8-2010 16:59:28

Hallo allemaal,
Ook ik ben bedrogen door bellamoda, ik woon in nederland en had een jurk,hoepel en handschoenen besteld op hun site voor ons trouwen in november dit jaar daar ook ik niet veel te besteden heb... ik heb op 26 juli betaald en omdat ik geen bevestiging kreeg ben ik gaan mailen om te vragen hoe dit kon.
Ik heb toen een mail gehad op 4 augustus dat hun de betaling binnen hadden op 29 juli en dat ze mijn jurk zouden opsturen, daar ik alsmaar niks hoorde ben ik weer gaan mailen op 12 aug. ik kreeg een reactie terug van ene anita dat ze de jurk vrijdag ( de volgende dag dus) zou opsturen met de tnt het is nu inmiddels een week later en na vele mailtjes op 16/17/18 en 19aug. dat ik de jurk niet binnen heb en of ze een reactie kan geven heb ik nog steeds niks.

Al met al ik heb geen jurk met toebehoren en me geld ben ik ook kwijt. Ik vind dit dus pure diefstal en oplichting en ik ben van plan om aangifte te doen van diefstal en verduistering. DIT BEDRIJF MOET GESTOPT WORDEN.
jammer genoeg heb je nog steeds mensen die het niet kunnen laten het een ander zuur te maken ik voel me flink bedrogen en ben ook erg boos ..gelukkig heb ik nog 3 maanden om een andere jurk te vinden en ik hoop dat het lukt

Verder wil ik iedereen waarschuwen koop NIET bij bellamoda dit zijn oplichters
En verder wens ik alle gedupeerde sterkte en toch nog een mooie trouwdag

Linda

marinka
6-6-2011
 Meld misbruik25-8-2010 18:31:16

hallo,

ook ik heb een mooie bruidsjurk gezien bij bella moda, maar ben waarschijnlijk 1 van de gelukkige die nog niet besteld cq betaald hebben.
Nu ik dit zo lees, moet ik dit ook maar niet doen! Heb wel mailtjes gestuurd met aanvraag informatie, en daar reageren ze ook niet op!

marinka

ramona
22-10-2010
 Meld misbruik26-8-2010 12:38:28

hallo,
Ik ben ook bedrogen geweest door bella moda! Heb twee avondkleeedjes besteld maar heb nog niets ontvangen. Ga vandaag naaar de polite of heeft er iemand nog een voorstel voor mij? Weet er iemand iets meer van?.

ramo

Nadia
5-11-2010
 Meld misbruik28-8-2010 16:04:08

Hoi,

Ik heb bij Bella moda besteld en had dus geen flauw benul van hun oplichterij.
Is er al iemand een jurk gaan passen daar? Zo ja, heb je hun adres in laakdal en/of telefoonnummer? De eerste stap is aangifte doen, mijn advocaat op de hoogte brengen en ondertussen een onderzoek laten starten om te kijken op wiens naam het telefoonnr & adres staat. Gelukkig voor mij kost dit mij geen euro dankzij het feit dat mijn advocaat een dicht familielid van me is. De meeste mensen zetten die stap niet omdat het bedrag van de kosten van een advocaat hoger is dan het verloren geld, met mij heeft Bella Moda dan wel dikke pech! Ik ben zo kwaad dat ik tot zo goed als alles in staat ben. Ik trouw op 29 oktober, heb een beperkt budget en heb de duurste jurk besteld die ze hadden (250 euro ongeveer.) Je trouwvoorbereidingen/trouwdag moet de één van de gelukkigste tijden uit je leven zijn, voor mij hebben ze het in ieder geval al goed vergald! :(

Iedereen die iets van adres/telefoongegevens heeft, of meer weet over deze mensen: mail me op jonggiver4@hotmail.com zodat we dit kunnen stoppen.

Nadia

Nadia
5-11-2010
 Meld misbruik1-9-2010 21:26:26

Dat moest dus Lanaken zijn...(vorig bericht)
Ondertussen heb ik alle gegevens al zelf gevonden.
Volgens de politie kloppen die ook.
Ik kan pas aangifte doen als er op 10 september effectief geen jurk geleverd is terwijl ik nu dus allang weet dat het oplichters zijn...
Volgens m'n advocaat kun je enkel iets ondernemen als je je burg. partij stelt, of met een deurwaarder,... daar heb ik dus allemaal geen zin in.
Onbegonnen werk dus, as usual.
Geen enkele reactie op de talloze mails, man dat mens heeft écht geen geweten.
Afwachten tot die tiende september dus...

Nadia

marinka
6-6-2011
 Meld misbruik16-9-2010 11:00:26

hallo allemaal,

zit ik op marktplaats te kijken/zoeken, en wat schetst mijn verbazing, bella moda maakt daar ook weer volop reclame! Alleen de op maat gemaakte jurken doen ze niet meer! Ze durven wel hoor!

margreeth
13-12-2010
 Meld misbruik1-10-2010 18:03:23

ojee ik heb dus nu vandaag een jurk besteld en zat even teneuzen nu kom tegen mijn verbazing allemaal slechte reactie's tegen , maar ik wil ook graag dat adres hebben want als ik dus binnen 7 dagen geen jurk hebt dan rij ik van drenthe naar rekem of naar lanaken en zal dan ook aangift doen , plus ik schrijf alle website waar zei adverteerd aan want ik heb namelijk zelf ook een website , en geef haar ook op voor het progamma opgelicht van de nederlandse televisie zouden jullie ook moeten doen gaat roberto stegeman er wel achteraan, heb zelf ook een advocaat als neef oke is nog wel in de leer maar dan mag ie gelijk ervaring op doen , dus zouden jullie mij a.u.b dat adres willen mailen .margreethwesterbeek@hotmail.com

Natasja
1-4-2011
 Meld misbruik4-12-2010 9:16:23

Goedemorgen allemaal

Ik zou volgende week gaan passen maar denk dat ik het maar niet ga doen als ik het zo lees.
Ga wel lekker naar amsterdam toe.

Hoop voor de dames die al betaald hebben dat zij op de ene of andere manier hun geld terug krijgen.

annick
28-5-2010
 Meld misbruik29-12-2010 14:51:21

Sommigen van onze familie hadden ook bij hun besteld voor onze trouw. Veel gemail, veel getelefoneer en veel excuses om uiteindelijk enkele dagen voor de trouw de jurken te ontvangen. Foute jurken + foute maten.
Gelukkig heeft mijn tante ze kunnen aanpassen. Hebben wel 1 jurk + bustier terug gestuurd en tot op heden nog geen geld terug gezien. Mijn vriendin heeft ook nog geen geld terug gekregen. Ondertussen via google veel gegevens van hen gevonden(via oplichting.nl) zodat aangifte wel moet lukken hoop ik. Geen reactie meer van hen via mail of telefoon. Gsm nr ik had bestaat zelfs niet meer. Hun website is even geblokkeerd geweest, maar momenteel weer goed actief. Jammer je nu geen gastenboek meer kan tekenen anders zou ik er mijn mening wel eens opzetten. Als iemand hun gegevens wil kan je me mailen annickvannieuwenberg@skynet.be
Zeg het door aan iedereen die je kent zodat ze zo weinig mogelijk mensen meer kunnen bedriegen.

Lopke
31-7-2010
 Meld misbruik22-3-2011 13:51:56

Ondertussen gezien dat ze nu op kapaza jurken verkopen onder een andere naam Chiqueria

jesper

Meld misbruik5-9-2019 14:09:23

Hi Patricia! Lees nu pas je bericht en heb daar een vraag over. Bestaat Bella Moda nog steeds? Wie was jullie contactpersoon daar? Gr. Jesper (en Chantal)

jesper

Meld misbruik5-9-2019 14:21:04

En Linda, ik lees dat ook jij bent opgelicht. Op welk mailadres ben jij bereikbaar?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info