Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben haar leren kennen op de huwelijksbeurs in Genk en alles was ook in orde. Het was geen probleem voor proef make-up op zaterdag aan huis. Ik had dan van in het begin ook uitdrukkelijk een zaterdag gevraagd. Er is daarna wat tijd overgegaan en in Februari vroeg ik voor een afspraak voor mijn proef. Het antwoord dat ik toen kreeg (na enkele dagen) is dat het nog te vroeg was en dat ze haar agenda nog niet had. Geen probleem dacht ik, ik heb dan ook nogmaals op die bewuste zaterdag gewezen. 2 à 3 weekjes later stuur ik opnieuw een mailtje voor een afspraak. Blijkt dat alle zaterdagen vol zitten, en dat ze niet aan huis komt voor de proef-make-up. Na dit mailtje heb ik onmiddellijk gebeld, voor telefonisch het één en het ander af te spreken, maar ik kreeg voice mail. Ik heb dan ook ingesproken en gevraagd of ze mij even kon terugbellen als het paste voor een afspraak te maken. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen telefoontje teruggekregen. Ik heb ook geen moeite meer gedaan en gewoon iemand anders gezocht. Ik hoop dat je meer geluk hebt en dat alles goed meevalt. Het kan ook natuurlijk dat ik gewoon pech had. Groetjes Annelies
Beste Caroline Rigo is een zeer druk bezette visagiste en het klopt dat ze geen proefjes aan huis doet gezien haar drukke agenda. Ik werk af en toe met haar samen, heb ook visagie bij haar gevolgd en ze is écht wel heel goed! Probeer nogmaals een mailtje ter herinnering te sturen ;). groetjesSandra
Ik heb er zelf ook een goed gevoel over hoor, maar toch bedankt voor de geruststelling hé!
De proef is heel goed meegevallen, heel naturelle schmink en mooi opsteekkapsel: zo had ik mezelf nog nooit gezien! Ben nu dus erg gerustgesteld.