Terug naar overzicht
Hoi ann,ik weet niet vanwaar je bent maar ben gisteren in heusden geweest en daar in die straat zijn zeker een 10 tal bruidswinkels van turken(heeeeeeeeeeell mooi!!) Daar vind je zeer mooie tiara's voor rond de 30 euro!! Echt de moeite om te gaan kijken en beslist dat je thuis komt met een mooi droom exemplaar!! Veel geluk nog in je zoektocht!!
http://www.lemony.nu/ Vind je mooie, uitgebreide collectie, betrouwbaar (qua zendingen) en erg betaalbaar, zeker eens kijken. Succes met het vinden van een. Deze site kwam ik tegen inzake curlies.
Hey Ann, Wat wil je voor een 2de hands tiara geven ? Ik heb er zelf een gedragen op ons huwelijk 1 mei. Je kan een foto van mij zien op de site www.princesses.nl Ik heb 69 € voor de tiara betaald. Laat maar iets weten ! TINA
ik heb mijn tiara voor amper 25 euro gekocht bij veritas , en hij was heel mooi , met ''swarovski''steentjes en pareltjes
Waw Tina, wat zag jij er beeldig uit :)
Ik heb mijn Tiara in Engeland gekocht. omgerekend 25 euro . Zit alleen nog in twijfel of ik hem ga gebruiken of niet.
de mijne komt ook van veritas een €25 grtjs
@ Tina: ik vind de tiara van op de foto net iets te groot... Het moet geen mini mini tiara zijn, maar die vind ik persoolijk iets te groot. Ik wil max 30 € eraan uitgeven... Als er nog bruidjes zijn die hun tiara van de hand doen, fotootjes zijn steeds welkom!!! Groetjes
Idd bij de turkse winkels vind je dit ook en goedkoop Ik heb er gisteren nog gezien in Abdijstraat in Antwerpen.... groetjes Roxanne
je kan dat kopen op de zwarte markt in tessenderlo en mss op kapaza