Terug naar overzicht
Hoi,de ceremoniemeester boek je normaal ongeveer 1 jaar voor je huwelijk.Dit zijn de prijzen van de onze: forfait van 3uur is €150 en per overuur komt daar €25 per uur bij, maar normaal gezien ga je niet over die 3 uur.Ik weet niet van waar je bent, maar hier (West-Vlaanderen) is dat de gemiddelde prijs.Veel succes en plezier met de voorbereidingen!!Sandra20/05/2006
HeyDe onze kost 110 euro voor 4 uur, voorafgaand gesprek inbegrepen. Wij hebben hem in november vastgelegd. Ik zou, als je weet wie, niet meer twijfelen en hem gewoon vastleggen.GroetjesVicky09.09.06
Hoi Charlotte,Wij hebben onze ceremoniemeester onmiddelijk met het ceremonievervoer geboekt! Dus nu ongeveer een jaar geleden. Je kan met alles maar niet vroeg genoeg zijn! De onze kost 125 euro voor 3,5 uur. Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Wij betalen € 110 voor 4 uur en hebben hem anderhalf jaar op voorhand vastgelegd.Ik zou dus zeker niet te lang meer wachten, want ik vrees eigenlijk een beetje dat je al te laat bent...Succes!Fieke x7/07/2007