Terug naar overzicht
Welkom en proficiat! Een feestzaal leg je inderdaad best zo snel mogelijk vast! succes met de voorbereidingen en veel geduld gewenst
Welkom op het forum, Carla ! Hopelijk vind je hier ideetjes maar ook nuttige tips, ervaringen en teslotte kan je hier ook wel eens je hart komen uitstorten of komen uitrazen wanneer het al eens tegenzit. Veel plezier gewenst bij het grasduinen en gefeliciteerd met je huwelijksplannen !
Als je echt een specifieke feestzaal wil, is het geen overbodige luxe om deze zo snel mogelijk vast te leggen. Groetjes Lindsay09/10/2010
Hey hey !!! Wees welgekomen !!! Voor mij staan er nu dan nog maar 11 dagen op de teller maar toen ik de eerste keer inloggde waren dat er ook een stuk of 750 !!!! :-))))))))) Veel plezier !!! Mij heeft dit forum alvast héél goed geholpen... Grtjs
Welkom Carla! Wij trouwen voor de wet ook op een speciale datum 20/10/2010. Maar die van jullie is ook heel speciaal zeg!
Alvast bedankt allemaal! Zo te zien is dit wel een gezellig forum om ideetjes op te doen :-)