Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagjesssssss...

30-5-2010 22:44:38
Dag medebruidjes allemaal,
Met nog 60dagen, 1uur, 19minuten en 45seconden op mijn teller... schieten de antwoorden mij tekort.
Ik vind het leuk om alles zo voor te bereiden, maar...
Volgende week heb ik examens en dan zal ik voor 14 dagen moeten staken.
Alles is bijna geregeld, (buiten het kostuum voor mijn toekomstige, aangezien hij onverwachts zijn voet heeft gebroken :s)
Nu kan me iemand helpen; veel dingen zijn geregeld (zaal, fotograaf, kleed, reis, videograaf, ringen, gemeente, kerk, ...) waarom heb ik zo het gevoel dat iemand iets zou vergeten waardoor er toch nog iets zou kunnen misgaan :s
er zijn al veel voorschoten betaald en toch heb ik een akelig gevoel, ook omdat je al een tijd niets meer van die firma's of mensen hebt gehoord.
Is dit bij jullie nu ook zo ?? en bellen jullie kort voordien nog eens iedereen af om zeker te bevestigen?
xxxxxxx
Alvast bedankt
Ongeruste bruid

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 662

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 7:03:18

Hey Jennifer,
concentreer je maar op je examens voorlopig. Je weet dat het belangrijkste al geregeld is, dus... En mocht je nog wat te binnen schieten, schrijf het direct op en roep hulp in van familie, vrienden of getuiten om dat voor jou te doen.
Na je examens kan je evtl een planning opmaken met àlle details erin en half uur per half uur. Daarbij komen automatish dingen die mss nog niet in orde zijn en die kan je dan opschrijven en afwerken. Wij hebben een "algemene repetitie" gehouden met onze beide families en zo zijn er nog details naar boven gekomen waarmee we zelf geen rekening gehouden hadden, dus het is altijd goed om eens met iemand anders door te nemen. Wij zijn er zodanig druk mee bezig dat we soms door de vele bomen het bos niet meer zien, he.
Ook hebben we alle tussenpersonen (zaal, vervoer, ringen,...) gemaild om alles wat afgesproken was bevestigd te hebben en misverstanden te vermijden.
Veel succes ermee !

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 7:12:23

geen paniek, concentreer je maar rustig op je examens. het is normaal dat je van die firma's of personen niets meer gehoord hebt, een tweetal weken voor de trouw bel of mail je ze allemaal nog eens op om te bevestigen en trouwens sommigen bellen je zelf op zoals onze firma van de auto om te bevestigen en af te spreken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...