Terug naar overzicht
hey, er bestaat een speciaal merk van (stoffen) schoenen (rainbow als ik me niet vergis) dat ontworpen is om te verven in verschillende kleuren. Ook niet goedkoop, maar volgens mij wel een stuk goedkoper dan 200€. Als ik me niet vergis hebben ze dat bij tsjari in breda. groetjes!
ik ga deze topic even meevolgen... mijn getuige heeft hetzelfde probleem: ze vind geen bronskleurige schoenen. Die van Linea vond ze mooi, maar haar voeten zijn te breed en ze zitten dus niet goed. Hopelijk vinden we allebei een oplossing!
hey, mijn schoonmoeder en mijn toekomstige madam hebben allebei hun schoenen laten verven bij Tsjari in Breda, geweldige service en prachtig resultaat! Ik kan hen alleen maar aanraden! Prijs was 150 euro, vonden wij ook eerst veel maar je kan ze nog afdragen en als je wil nog in zwart ofzo laten bijverven. Groetjes, Kristien
Hey Sara, bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben ze bronskleurige lederen schoenen (goedkoper dan 200 euro). Je kan er eventueel ook schoenen laten kleuren volgens staal. Nog veel succes! Marita www.bruidsparadijs.be