Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Bruin/brons kleurige schoenen - kopen of verven?

31-5-2010 10:01:28
Dag bruidjes,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar betaalbare bruin/brons kleurige schoenen, maar ik heb de gepaste schoen nog niet kunnen vinden. Het lijkt me een heel moeilijke opdracht.
Linea Raffaelli verkoopt zo'n schoenen aan €200 en dat vind ik echt te duur.
Ik overweeg zelfs om schoenen te laten verven bij de schoenmaker.

Heeft er iemand ervaring met het verven van schoenen of heeft iemand nog een idee waar ik nog zou kunnen gaan kijken?

Bedankt
Sara

Sara
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 885

joke
1-8-2009
 Meld misbruik31-5-2010 10:09:38

hey,
er bestaat een speciaal merk van (stoffen) schoenen (rainbow als ik me niet vergis) dat ontworpen is om te verven in verschillende kleuren. Ook niet goedkoop, maar volgens mij wel een stuk goedkoper dan 200€. Als ik me niet vergis hebben ze dat bij tsjari in breda. groetjes!

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik31-5-2010 19:21:28

ik ga deze topic even meevolgen...
mijn getuige heeft hetzelfde probleem: ze vind geen bronskleurige schoenen. Die van Linea vond ze mooi, maar haar voeten zijn te breed en ze zitten dus niet goed.

Hopelijk vinden we allebei een oplossing!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 21:05:04

hey, mijn schoonmoeder en mijn toekomstige madam hebben allebei hun schoenen laten verven bij Tsjari in Breda, geweldige service en prachtig resultaat! Ik kan hen alleen maar aanraden!
Prijs was 150 euro, vonden wij ook eerst veel maar je kan ze nog afdragen en als je wil nog in zwart ofzo laten bijverven.

Groetjes,
Kristien

Marita

Meld misbruik4-6-2010 0:18:56

Hey Sara,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben ze bronskleurige lederen schoenen (goedkoper dan 200 euro). Je kan er eventueel ook schoenen laten kleuren volgens staal.
Nog veel succes!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...