Terug naar overzicht
hej Myriam, Eerst een vraagje, wat was je gevoel bij het aanhebben van het kleed. Niet daarna als je naar huis reed, maar echt als je het kleed aanhad? Had je dan een goed gevoel? Wat vond je mama/vriendin/getuige ervan? Ik vind het een mooi kleed, zou het zelf niet durven in het zwart, vind mezelf als avontuurlijk met roze/paarse accessoires groetjes eva
Iedereen vond het prachtig. Is wel een echt trouwkleed en niet een suitekleed. Ik weet niet goed wat ik voelde. Was op het moment meer bezig met de details. groetjes
Als je twijfelt omdat het zwart is kan ik je geruststellen. Ik ben zelf ook helemaal in het zwart. een zwart kleedje tot de knie, mooi uitwaaierend. Had er zelf een supergevoel bij toen ik uit het pashokje kwam. Achteraf ook altijd van oei, zwart maar bij de tweede pas had ik nog altijd het gevoel van DIT is het! Wij trouwen trouwens op dezelfde dag in het zwart Succes! Groetjes, Inge
Ben toch niet de enige is die wat zot is. Heb je een foto van je kleedje?
hey,het is echt een mooi kleed en als jij er je goed en mooi in vindt dan is dat alles wat telt!grtjs jessie
Een prachtig kleed en als jij je er goed in voelt, doen!!! :-)
Dag Myriam, Als dit een geruststelling kan zijn: ik heb zelf ook heel erg getwijfeld nadat ik mijn kleed had gekocht en vroeg me telkens af of ik niet te snel had beslist. Maar laat het bezinken en je zal wel zien dat jouw 1ste gevoel het meest betrouwbaar is :) Succes nog!
he, mijn lievelingkleur is zwart............... Bijna al mijn kleren zijn in het zwart. Maar mijn a.s was zo bang dat ik een zwarte trouwjurk zou kiezen.......... Speciaal voor hem is het geen geworden en iedereen was verbaast dar ik geen zwarte jurk aan had. Leuk want ik viel nu echt op en heb helemaal geen spijt had dat het geen zwarte geworden is. Als jij zelf een zwarte wilt doen waarom niet??????? Sukses nog.... laat ons nog weten wat het geworden is..............................
Vind dit een super mooi merk!Niet twijfelen en doen! Hoeveel kost modeca gemiddeld?Gr
heb net even gechecked op de site.. ik zou het zelf misscien niet durven, maar het is inderdaad een héle mooie jurk! ik zou zeggen.. DOEN!
Mijn jurk koste iets minder dan 1500 euro.