Terug naar overzicht
Hoi,ik denk dat je best eens kijkt in de gouden gids bij verhuur van feestmateriaal.Ik weet niet van waar je juist bent maar hier kan dat bij Gastro Sevice (denk toch dat het zo noemt) in Brugge en bij Piccobelo uit Roeselare.Veel succes met je zoektocht!Sandra 20-05-2006
Hallo KellyIdd zoals Sandra zegt gewoon eens bellen naar mensen die feestgerei verhuren, die hebben dat zeker in hun collectie zitten ! Dus geen paniek, je zal zeker en vast je kandelaars hebben :-) groetjesLien26/05/06
ter aanvulling:Picobello heeft ook een website:www.picobello.be Daar staat het materiaal op dat je kan huren met kostprijs per stuk. Ik geloof dat als je boekt via internet je nog een korting krijgt.Succes!Julie
Best eerst even navragen in de zaal of het mag!Niet elke zaal laat dit toe.
Ik wou dit ook graag, heb verschillende catalogi van verhuurfirma's bekeken maar ik vond het erg duur om te huren. Uiteindelijk hebben we er gekocht in een winkel van etalagemateriaal. Ik geef ze dan misschien nadien aan de getuigen, ouders,...Soms staan er in de blokker of casa ook (nu misschien nog in solden) succes!
Hoi,Ik weet niet van waar jij bent, maar bij ons in de buurt (Drogenbos) is er een grote firma, Loca Vaisselle genaamd. Daar verhuren ze écht àlles: http://www.loca-vaisselle.be/nlsommaire.htm Veel geluk ermee!Groetjes,Fieke x7/07/2007
Hallo,In Leuven is er een winkeltje, 'De tafel van Feliz' in de Mechelsestraat en die verhuren tafelgerei en komen zelfs je tafel dekken als je dat wil.Groetjes,Sylvie11/03/06