Nu Online
Momenteel zijn er 486 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste rechte lijn met tegenvallers

31-5-2010 15:42:55
Hallotjes allemaal,

Ik moet nu toch effe mijn hart luchten,
We zijn aan de laatste week voor de "grote dag" begonnen maar volop tegenvallers.
Ik ben vorig weekend serieus verbrnd door de zon, met als gevolg dat ik nu een geplekte huid heb, die aant vervellen is en een dikke witte band van mijn t shirt geeft,
mijn verloofde is dit weekend ferm gevallen waardoor die ontzettende last heeft van zijn staartbeen
en dan nog daarenboven ben ik serieus zwaar verkouden, en heb ik zo een zeehondenhoest,
pffffft..... dit is echt niet meer leuk.

christel
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 795

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik31-5-2010 16:14:42

Diep in en uitademen ! Het komt wel goed, en bekijk het positief: na het miserabele weer van de laatste dagen, zal het op jouw dag wél goed weer zijn. Dat is toch al iets hé ;-)

Je hebt nog een paar dagen om beter te worden. Goed je huid insmeren, en die witte band kun je misschien een beetje verdoezelen met zelfbruiner ?

Ik begrijp dat je stress hebt, maar gun jezelf deze week genoeg rust en het komt wel goed ! Succes :-)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik31-5-2010 16:31:30

Oei das wel minder, maar beter dat jullie nu al die kwaaltjes krijgen dan de dag voor of van jullie trouw. Je hebt nog wel enkele daagjes waarop alles kan goedkomen en genezen.
Jullie krijgen precies te zien al wel mooi weer :) is wel zeer positief

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik31-5-2010 16:34:16

Gaan voor een goede "after sun", een duurdere uit apotheek desnoods. Ik neem die van ROC en na slechts 1 dag ziet het er veelal pak beter uit. Dit paar keer per dag smeren en je bent wellicht weer de oude op zaterdag. Véél succes anyway.. enneuh... niet vergeten te smeren zaterdag, want ze geven weer mooi weer! ;)

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 17:10:10

Wij trouwen op dezelfde dag en liggen momenteel beiden met buikgriep in de zetel

Je bent niet alleen

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 18:47:09

Waaah! Dat is idd niet leuk!
Uw huid goed verzorgen, zodat je niet loopt te vervellen op je trouwdag! Zeer belangrijk. Idd een goede hydraterende after sun van bij de apotheek halen!

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...