Terug naar overzicht
Dessertjes!!!!!!! Ik kijk daar altijd naar uit op een trouwfeest!
Dag Steffie! Geen gemakkelijke keuze hé! Ik vind een dessertenbuffet niet zo aangewezen voor een dansfeest. Bij een feest past alcohol en geen koffie, geen zoete maar dus hartige dingen. Zelf kozen we voor tapas (warm & koud) en kleine gerechtjes tijdens het dansen (wok, frietjes ed). Veel plezier met kiezen! Groetjes,Liesbet
ik wil niet moeilijk doen maar ik zou ook voor de dessertjes gaan. Heerlijk die zoetigheden. groetjes sharon
Ik zou ook liever hartige hapjes dan zoete eten. Maar ja, smaken verschillen. Als ik voor die keuze stond, zou ik wss opteren voor een Breugheltafel mèt desserten (omdat rijstpap ook bij een Breugheltafel past, vind ik)... Dus een deel van de Breugheltafel en een deel van het desssertenbuffet, zodat jullie een mix van de twee hebben, maar dan met wat minder keuze uit de twee buffetten ? Maar misschien kan dat niet... Veel succes met je keuze !
wij zijn zelf traiteur in bijberoep (www.traiteurdeverleiding.be), als wij werken met een dessertenbuffet raden wij de mensen aan een kleine kaasschotel te combineren, zo is er voor elk wat wils, desserten vullen wijzelf aan met veel vers fruit en zoettigheden, gewone koekjes enz... voor ieder wat wils dus
Ook bij ons was er dessertenbuffet met kaasschotel. Zo is er iets hartigs én iets zoets...
Desserts!!!!
dessertjes!