Nu Online
Momenteel zijn er 683 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke manier om trouwringen aan te brengen

31-5-2010 16:44:01
Nog 17 dagen te gaan ...
Stilaan begint alles op zijn pootjes te komen.
De meeste voorbereidingen zijn gedaan.
Ik ben nog op zoek naar een originele manier om de trouwringen aan te brengen.
Ik zou de ringen niet gewoon op een kussentje willen laten brengen maar wil zo net iets leukers.
Is er iemand die een leuk idee heeft?

Alvast bedankt

Lindsey

Lindsey
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2500

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik31-5-2010 16:53:18

Wij laten mijn nichtje (bruidskindje) een ballon naar voren dragen, de ringen liggen er op een kussentje in met confetti.

Bedoeling is dat ze met een naald een prik geeft in die ballon en dat ze er de ringen uit neemt en afgeeft aan ons.

De ballon zal niet in het rond springen of doen, dus niet bang er van zijn, hehe :D

Ik vond dit nogal leuk, vooral omdat je er haar dan ferm bij betrekt.

Groetjes!

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik31-5-2010 18:57:30

Bij ons hebben onze beide dochters ieder een pluche pinguin vast (babypinguin van de zoo). Ze hebben dan ieder een strikje rond in de kleur van echtgenoot in spé zijn plastron. In deze strik zit dan bij ieder de ring. De ene van de papa, de andere van de mama.

Achteraf hebben ze dan de pinguin als aandenken :)

x Kitty

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 19:22:09

Wat een leuke ideetjes!!
Vind ze allebei superschattig.
De ringen worden ook gebracht door ons dochtertje en een neefje.
Alvast bedankt voor de tips!

X

Lindsey

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik31-5-2010 21:42:52

hoi,
ons bruidskindje rijdt met een driewieler tot vooraan in de kerk, met in zijn laadbakje de ringen. :-)
Schattig toch?

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik31-5-2010 23:26:14

zo toffe ideeen allemaal
ik ben er nog niet uit heb 7 kindjes en wil elk hun rol beetje geven en de aandacht laten verdelen

heb 2 oudste meisjes die al lezen in de kerk van 8 en 9 jaar en gooien bloemblaadjes,
dan 2 zoontjes die een bolderkar de kerk in trekken met hun jongste zusjes erin, omdat de allerkleinste mss nog net niet zal lopen
en dan onze andere dochter die tussen in komt zou ik de ringen willen laten aanbrengen

mogelijk aan een soort bloem gebonden met lintje of aan een ballon waar lintje aanhangt en de ringen dan aanhangen

het idee van ringen in de ballon lijkt ook leuk maar de kerk is niet tuk op confettie bij ons, dus dan zouden het bloemblaadjes worden dezelfde die we uitstrooien

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik1-6-2010 13:21:58

Super schattig allemaal
Dat maakt het kiezen nog moeilijker.
Ik had gedacht om de ringen te laten brengen aan een ballon. Elk kindje heeft een ballon met een ring.
Als we de ringen aan hebben, zouden we onze huwelijksbelofte (zelf geschreven kaartje) aan de ballon hangen.
Bij het buiten komen worden de ballonnen samen gebonden (zoals wij verbonden zijn door het huwelijk) en dan laten onze bruidskindjes deze vliegen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...