Terug naar overzicht
Wij laten mijn nichtje (bruidskindje) een ballon naar voren dragen, de ringen liggen er op een kussentje in met confetti. Bedoeling is dat ze met een naald een prik geeft in die ballon en dat ze er de ringen uit neemt en afgeeft aan ons. De ballon zal niet in het rond springen of doen, dus niet bang er van zijn, hehe :D Ik vond dit nogal leuk, vooral omdat je er haar dan ferm bij betrekt. Groetjes!
Bij ons hebben onze beide dochters ieder een pluche pinguin vast (babypinguin van de zoo). Ze hebben dan ieder een strikje rond in de kleur van echtgenoot in spé zijn plastron. In deze strik zit dan bij ieder de ring. De ene van de papa, de andere van de mama. Achteraf hebben ze dan de pinguin als aandenken :) x Kitty
Wat een leuke ideetjes!!Vind ze allebei superschattig.De ringen worden ook gebracht door ons dochtertje en een neefje.Alvast bedankt voor de tips! X Lindsey
hoi, ons bruidskindje rijdt met een driewieler tot vooraan in de kerk, met in zijn laadbakje de ringen. :-) Schattig toch?
zo toffe ideeen allemaal ik ben er nog niet uit heb 7 kindjes en wil elk hun rol beetje geven en de aandacht laten verdelen heb 2 oudste meisjes die al lezen in de kerk van 8 en 9 jaar en gooien bloemblaadjes, dan 2 zoontjes die een bolderkar de kerk in trekken met hun jongste zusjes erin, omdat de allerkleinste mss nog net niet zal lopen en dan onze andere dochter die tussen in komt zou ik de ringen willen laten aanbrengen mogelijk aan een soort bloem gebonden met lintje of aan een ballon waar lintje aanhangt en de ringen dan aanhangen het idee van ringen in de ballon lijkt ook leuk maar de kerk is niet tuk op confettie bij ons, dus dan zouden het bloemblaadjes worden dezelfde die we uitstrooien
Super schattig allemaal Dat maakt het kiezen nog moeilijker.Ik had gedacht om de ringen te laten brengen aan een ballon. Elk kindje heeft een ballon met een ring.Als we de ringen aan hebben, zouden we onze huwelijksbelofte (zelf geschreven kaartje) aan de ballon hangen.Bij het buiten komen worden de ballonnen samen gebonden (zoals wij verbonden zijn door het huwelijk) en dan laten onze bruidskindjes deze vliegen.