Terug naar overzicht
Hey Wij gaan ook 3 volwassen bruidsmeisjes hebben. maar ook 3 bruidsjonkers + 2 kindjes. Ik vond het amerikaanse ideetje wel leuk. Wij laten ze gewoon na de suite binnenkomen gevolgd door de kleintjes en daarna ik.
Hey hey !! Wij hebben ook drie volwassen bruidsmeisjes, eerst komt de bruidegom binnen daarna de suite en net voor ik binnenkom de meisjes één voor één en de laatste strooit bloemblaadjes waarover ik met mijn vader binnenwandel.... ze nemen dan alledrie plaats op stoelen rechts van ons naast mekaar.... Grtjs en succes !!!!
Hey Net zoals Graziella en Kelly denk ik ook dat ze vlak voor jou, de bruid (en dus na de rest van de suite) binnenkomen. In Amerikaanse films zie je vaak dat ze op een schuine rij vooraan het altaar plaatsnemen totdat jij dan bij je ventje staat, dan neem ik aan dat ze ergens vooraan plaatsnemen. Ik vind het alleszins wel een héél leuk idee! Groetjes Carla
Wij hebben ook 3 bruidskindjes, 3 bruidsmeisjes en 3 bruidsjonkers. De ceremoniemeester heeft ons verteld om dan zo binnen te komen: eerst de suite, dan de kindjes, dan iken mijn papa en dan de 3 bruidsmeisjes, en dan de 3 bruidsjonkers.