TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sylvia
26-6-2010
|
31-5-2010 20:17:04
hey ik heb een hondje en die blijft in de verande zitten en de buiten deur blijft open.
wij wonen nu eenmaal op de buiten en kunnen dat dus doen he.
groetjes sylvia
|
|
Véronique
31-7-2009
|
31-5-2010 20:31:11
Wij hebben ook een hond. Ik bleef in ons huis slapen, dus kon 's morgens de hond buiten laten. Tussen de kerk en het avondfeest reden we nog even overhuis om de vele bloemen thuis af te zetten. Ook dan werd de hond nog heel even buiten gelaten en nog wat te eten gegeven.
|
|
Sabine
2-7-2010
|
31-5-2010 20:31:43
Hey,
Mijn hondje gaat naar de schoonouders, die komen 's nachts toch naar huis. Wij blijven lekker overnachten in een bruidssuite.De poezen blijven gewoon binnen.
Groetjes
|
|
bianca
3-7-2010
|
31-5-2010 20:50:06
hey hey
onze hondjes gaan naar de schoonouders de vrijdag avond samen met mijn vriend die blijft daar slapen
ik blijf in ons huis slapen
en de buren van zijn ouders onfermen zich over de honden:d
en savonds gaan ze toch naar huis
wij blijven ook daar overnachten op het avondfeest
groetjes
|
|
lesley
12-6-2010
|
31-5-2010 21:18:01
wij hebben een pup van vier maand en ik ben nog haastig op zoek naar een oplossing voor onze lieve dribbel. mss dat ik een hondenhotel reserveer voor 1 nachtje want blijkbaar komen wij die nacht niet naar huis, onze getuigen zouden voor ons iets gereserveerd hebben, wat ik persoonlijk jammer vind want ik zou liever naar huis komen, tenslotte moeten we de dag na ons huwelijk gaan stemmen en dan zou onze hond gewoon thuis kunnen blijven.
|
|
Ife
15-7-2011
|
31-5-2010 21:25:24
Mijn golden staat op het punt om een training "draag de ringen" aan te vatten :D
|
|
Steffi
21-5-2011
|
31-5-2010 21:38:01
de onze krijgt een t-shirt met das op en gaat mee... behalve het eten en het dansfeest :)
|
|
cindy
19-6-2010
|
31-5-2010 21:41:36
Mijn hondje heeft ook een nieuw aangepast bruidslijntje en gaat ook gewoon mee naar het stadhuis!
|
|
Lieve
26-6-2010
|
31-5-2010 21:41:40
dierenpension?
|
|
dana
21-8-2010
|
31-5-2010 21:54:12
Hey,
Ik zelf heb 3 honden, de honden vertrekken 2 dagen voor de trouw naar een hondenpension in totaal 17 dage moet ik ze missen.
Maar als verrassing voor mijn verloofde ga ik de 3 hondjes aan het gemeentehuis laten komen, met vrienden enzo,...
Want heel de dag is gewoon niet haalbaar , (tenslotte veel hebben ze er niet aan) spijtig genoeg.
|
|
Wendy
28-5-2011
|
31-5-2010 22:32:17
Wij laten ons hondje thuis en gaan aan een van onze buren vragen om voor hem te zorgen.
Zij kennen ons hondje ook goed en zijn er toch niet heel de dag bij op onze trouw.
Tijdens onze huwelijksreis gaat hij bij mijn mama logeren. Das voor hem ook een beetje vakantie.
Een hondenpension is geen optie voor ons. Of hij weigert er te eten omdat hij treurt. Of het klikt niet met de verzorgers ( hij heeft int verleden best al wel wat meegemaakt en hij vertrouwt niet eender wie).
|
|
kristel
20-10-2010
|
31-5-2010 23:17:44
wij hebben meer dan een hond thuis
2 amerikaanse Staffords, een Kater een white silver tabby point, kippen cavia's en geitjes,
we gaan niet op huwelijksreis maar bij onze reis deze zomer geweest is familie er op komen letten ( lagen toen net met 15 pasgeboren pups van weekje oud)
men schoonpa kende de honden wel, maar is maand vooraf om de verande dag langs geweest voor meer contact met de hond te krijgen, zodat dat zeker geen probleem zou geleverd hebben als wij weg waren, en is perfect gegaan, mss is dat ook een optie voor jullie familie wie je best vertrouwd.
voor ons is een pension ook geen optie, ik moet mensen hebben die ik 100% vertrouw met men dieren
|
|
jessie
24-7-2010
|
1-6-2010 8:43:39
hey, wij hebben een engelse cocker spaniel en mijn ideetje was om hem de ringen te laten brengen samen met mijn dochter maar hebben dit uit ons hoofd gezet want hij is heel sociaal en moet tegen iedereen dag kunnen zeggen met als gevolg dat hij heel de kerk zou dag zeggen en wij daar dus wel eventjes zouden kunnen staan! dus blijft hij gewoon thuis en normaal komen er vrienden en familie wel altijd eens kijken de feestzaal is maar 5 min van bij ons thuis maar hij is gewoon van af en toe eens langer alleen te zitten dus normaal vormt dat geen probleem! grtjs jessie
|
|
Inge
10-7-2010
|
1-6-2010 12:31:01
Mijn 2 hondjes lopen mee, van wanneer mijn vriend mij thuis komt halen tot na de foto's. Dan gaan we even thuis passeren en ze daar afzetten. Dus bij de receptie en diner zijn ze er niet bij.
Ze zijn namelijk onze ringdragers en ze horen er die dag echt bij!
|
|
Ellis
19-6-2010
|
1-6-2010 12:55:21
Hallo,
Wij hebben een Newfoundlander van meer dan 50 kg en dat is eentje dat dus ook goed kan kwijlen, daarom is het bij ons niet mogelijk dat er iemand even over huis gaat om hem buiten te laten en eten te geven, dit zou zelf ook erg zijn voor de hond denk ik omdat hij dan de hele dag alleen is buiten die 10 min. (En de persoon die langsgaat zou mss de kleren dan ook nog bevuilen vermoeden we)
We doen hem dus naar een hondenhotel op vrijdagavond (wij trouwen op zaterdag) en kunnen hem zondag terug gaan halen als we wakker zijn...
Dit is voor ons de beste oplossing.maar zal hem toch missen gedurende die 2 dagen....
|
|
kelly
24-6-2011
|
1-6-2010 13:36:49
Wel , mijn hond is zoals mijn kindje. Alleen is ze heel sociaal voor een kind! Ik vermoedt dat ze net als Jessie haar hond iedereen zal willen gedag zeggen. Het jammere is : ik kan geen van mijn buren vertrouwen. Dit is grof gezegd , maar we wonen hier nog niet zo heel lang , en ik heb al dingen gezien en gehoord... in ieder geval die luxe hebben we niet. Ik denk dat ik mijn Maia gewoon bij mijn mama haar hond ga laten , zo is ze ook niet alleen hé. Haar hond wordt opgehaalt door een tante van mij , omdat die met de kleintjes( echte kindjes) al vlug naar huis gaat omdat het niet te laat zou zijn. Ik denk dat er voor elk probleem wel een oplossing is. Ik wou dit gewoon eens horen van jullie. Ik weet in ieder geval : mijn hond alleen laten is zeker geen oplossing. Wij overnachten ook op onze feestlocatie ( aangeboden door de eigenaars zelf) Dit hebben we gretig aangenomen omdat er andere mensen in ons appartementje zullen logeren ... en vanwie we weten dat ze kattekwaad zullen uitsteken. Dus heb ik dan liever mijn hond niet in de buurt van hen.
|
|
Wendy
7-8-2010
|
1-6-2010 16:39:54
Wij hebben 2 grote honden (golden retriever en ierse setter) van 3,5 jaar en dan 2 pups van hen, die tegen dan 6 maanden zullen zijn. De pups zitten momenteel nog altijd binnen als wij niet thuis zijn, de 2 grote zitten in hun ren buiten. Ik weet ook niet goed wat ik moet doen... Ik blijf in ons eigen huis slapen en ik zou héééél graag m'n hondjes nog eens alle 4 bij mij hebben 's morgens! Langs de andere kant heb ik ook schrik dat ze iemand vuil gaan maken eens we allemaal in onze mooie kleren steken. Ik wil ook niemand lastig vallen, maar ze al van de dag op voorhand naar een hondenhotel brengen... Ik weet het echt niet!! Wij wonen hier ook nog niet zo lang en onze honden kennen de buren ook nog niet zo goed. Onze Setter kan ongelooflijk onstuimig zijn en ik heb schrik dat er ongelukken gaan gebeuren... Pff, moeilijke beslissing!! Het ideale zou zijn dat iemand hen de dag zelf 's morgens zou kunnen komen oppikken. Dan heb ik ze toch nog even bij mij gehad en kunnen ze mee op de foto, en dan zijn we verder gerust... Maar ze zijn ook nog nooit naar een hondenhotel geweest, dus hoe dat zou gaan weet ik ook niet... * zucht *
|
|
Wendy
7-8-2010
|
1-6-2010 16:39:57
Wij hebben 2 grote honden (golden retriever en ierse setter) van 3,5 jaar en dan 2 pups van hen, die tegen dan 6 maanden zullen zijn. De pups zitten momenteel nog altijd binnen als wij niet thuis zijn, de 2 grote zitten in hun ren buiten. Ik weet ook niet goed wat ik moet doen... Ik blijf in ons eigen huis slapen en ik zou héééél graag m'n hondjes nog eens alle 4 bij mij hebben 's morgens! Langs de andere kant heb ik ook schrik dat ze iemand vuil gaan maken eens we allemaal in onze mooie kleren steken. Ik wil ook niemand lastig vallen, maar ze al van de dag op voorhand naar een hondenhotel brengen... Ik weet het echt niet!! Wij wonen hier ook nog niet zo lang en onze honden kennen de buren ook nog niet zo goed. Onze Setter kan ongelooflijk onstuimig zijn en ik heb schrik dat er ongelukken gaan gebeuren... Pff, moeilijke beslissing!! Het ideale zou zijn dat iemand hen de dag zelf 's morgens zou kunnen komen oppikken. Dan heb ik ze toch nog even bij mij gehad en kunnen ze mee op de foto, en dan zijn we verder gerust... Maar ze zijn ook nog nooit naar een hondenhotel geweest, dus hoe dat zou gaan weet ik ook niet... * zucht *
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|