Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukker in Leuvense

25-1-2006 10:42:13
Hallo,

Wij denken eraan om onze eigen uitnodigingen te ontwerpen maar ze dan door een drukker af te printen. Doet er iemand het nog op deze manier? Heeft er iemand tips? Weet er iemand een drukker zijn in het Leuvense?

Groetjes,
Sofie
14.08.06

Sofie
14-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 401

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik25-1-2006 16:58:53

Wij hebben ook onze uitnodigingen zelf ontworpen en laten drukken. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je veel duurder uitkomt dan gewoon een kaart uit een boek kiezen! We hebben verschillende drukkers in 't Leuvense afgelopen, maar niet iedereen zag dat precies zitten... Uiteindelijk zijn we bij Nelma op de Diestsesteenweg beland. Daar hebben heel goed advies gekregen en onze uitnodigingen zijn schitterend. Een tip: ga vóór je begint te ontwerpen eens langs bij een drukker, dan kunnen ze meteen zeggen wat mogelijk is op hun machines. Bij Nelma hebben we ook in hun map mogen kijken met uitnodigingen die zelf ontworpen waren door de mensen. Daar hebben we wel ideetjes opgedaan.

Veel succes met 't ontwerpen!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik25-1-2006 21:47:50

Hallo,
Ook wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen. Ik zou het nog steeds opnieuw doen, maar het was wel moeilijk omdat zij met andere computerprogramma's werken. Wij zijn bij drukkerij Leën geweest in Hasselt, en ik denk niet dat het heel veel duurder is dan een iets betere 'gewone' kaart. Wij hebben eerst ons ontwerp gemaakt, dan naar de drukker gegaan om te vragen wat mogelijk was, dan aanpassingen gedaan en vandaag zijn we de definitieve versie gaan ondertekenen en bestellen. Dus waarschijnlijk zijn ze volgende week klaar... Zal dan laten weten hoe ze zijn, maar ben echt overtuigd van deze drukkerij!
Veel succes!
www.liesbethenpieterjan.be

tjorvina
19-8-2006
 Meld misbruik26-1-2006 18:29:20

hoi,

wij maken onze uitnodigen ook zelf. We zullen ze ook zelf snijden en afwerken. er komt bij ons geen drukker aan te pas
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...