Terug naar overzicht
Hey, Bruidskledij steven in torhout. Mijn ventje gaat daar :-) Hij heeft 65euro voor zijn kostum betaald,wel gehuurd he grtjs
Hey, ben van oosteeklo en wij zijn beide bij Conny in st maria-aalter geweest. Daar heb je keuze om te huren of te kopen. Mooie winkel trouwens met veel keuze. Grtjs
Hey, Mijn ventje is bij Jeffs in Gent geweest. Leuke en moderne vrijetijskledij op de benedenverdieping. Heel veel keuze en enthousiaste verkoopsters voor kostuums op de bovenverdieping. Echt een aanrader!! We zijn er ondertussen zelf al een paar keer teruggeweest voor kleren voor mijn ventje... Groetjes Sabine
he, in sas van gent nederland heb je Maas modes. Echt prachtige kostums.
hallo, Mijn ventje zijn kostuum komt van Debaerdemaeker uit eeklo. Daar hebben ze zowel kostuums om te kopen als om te huren. Zeer vriendelijke mensen daar. Je kunt er ook schoenen vinden. of bij conny in maria-aalter. Zelfde als in eeklo, huren of kopen en vriendelijke mensen.
Wij zijn van Brugge en mijn verloofde heeft zijn kostuum gekocht bij Labaere. Hij heeft veel winkels dichter in de buurt gedaan, maar vond nergens zijn goesting en daar wel. De belangrijkste in jouw buurt zijn al gezegd: Debaerdemaeker en Conny (daar huren wij de kostuums voor de mannen in de suite, veel keuze in vgl met andere winkels)
In Gent is er ook Carbonella. Exclusieve Italiaanse herenkostuums. Zij komen zelf bij jou op domicilie als je het wenst, of je kan bij hen langsgaan in de showroom te Gent. Zij hebben pas exclusieve Italiaanse herenkostuums. Van elk model zijn er maar 5 te verkrijgen in heel de Benelux. Service is top, daar je je pak reeds binnen 1 week kan verkrijgen. Ze zijn 24-24 / 7-7 beschikbaar voor de presentatie van de collectie. Zeker en vast de moeite waard. Gewoon carbonella googelen.
amaai dat moet geld kosten
Nee totaal niet, maximum 500 EUR all in (retouches en levering in 1 week). Dat is pas kwaliteit én service ;-)
Ben naar Labaere geweest en heb daar direct mijn goesting gevonden. Mooie winkel en veel keuze. Zoektocht ten einde.